printlogo


کد خبر: 237703تاریخ: 1400/8/30 00:00
پدیده حرفی برای گفتن نداشت
سجاد جعفری: ذوب‌آهن بهتر از این هم می‌شودگفت و گو ناصرقراگزلو

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
سجاد جعفری مهاجم اردبیلی و 24ساله تیم ذوب‌آهن موفق شد یکی از دو گل تیمش را در مشهد مقابل تیم پدیده به ثمر برساند.
 
پیروزی باارزشی را در مشهد به دست آوردید.
 در طول دو نیمه بازی خیلی خوبی را از تیم‌مان شاهد بودیم و با وجود اینکه تمام بازی در اختیار ما بود و دو گل هم به تیم مشهدی زدیم اما می‌توانستیم با گل‌های بیشتری حریف را شکست دهیم و راحت‌تر به گل برسیم. تک‌گل تیم مشهدی هم روی تنها اشتباه ما بود که به ثمر رسید و آنها نتواستند موقعیت گلی روی دروازه ما خلق کنند. جدا از دو گل‌مان، بازی را کاملاً اداره کردیم و به‌نوعی فرصت‌های دیگرمان هرچه بود به گل تبدیل نشد، اما خدا را شکر برد و پیروزی و کسب سه امتیاز برای ما مهم بود که به آن رسیدیم و شرایط‌مان را ارتقا دادیم و به سه امتیاز باارزش خارج از خانه رسیدیم.
تیم پدیده را چگونه ارزیابی کردی؟
 با تمام احترامی که برای تیم پدیده قائلم باید بگویم تک‌گلی که آنها به ما زدند را خودمان با اشتباه‌مان تقدیم آنها کردیم و در واقع شرایط آنها خوب نبود و به لحاظ فنی آنها حرف خاصی مقابل ما نداشتند. در هر حال من امیدوارم شرایط‌شان در ادامه فصل بهتر شود تا نماینده مشهد هم بتواند از اعتبار فوتبالی این شهر دفاع کند.
ظاهراً سفر پرمخاطره‌ای به شهر مشهد داشتید؟
 بله؛ هوای شهر مشهد خوب نبود و هواپیما شرایط نشستن در فرودگاه مشهد را نداشت به همین دلیل مجبور شدیم به ساری برویم و بعد از چند ساعت معطلی که اذیت‌مان هم کرد به مشهد رسیدیم، اما هرچه بود این مسأله ذره‌ای از عزم و اراده‌مان برای پیروزی و ارائه بازی خوب کم کرد و خدا را شکر با ارائه بازی هدفمند به خواسته‌مان رسیدیم.
چطور شد که تیم ذوب‌آهن را انتخاب کردی؟
 در تیم نفت مسجدسلیمان با مهدی تارتار کار کرده بودم به همین دلیل خیلی خوب از توقعات و سبک کاری سرمربی ذوب‌آهن شناخت داشتم از همین رو وقتی ایشان پیشنهاد دادند بدون لحظه‌ای تردید به تیم ذوب‌آهن رفتم چون خیلی خوب می‌دانم با توجه به اعتماد و کاربلدی که سرمربی‌مان دارد در این تیم موفق خواهم بود و به شرایط عالی خواهم رسید. در واقع با انتخاب جدیدم به‌نوعی خواستم به خودم و فوتبالم کمک کنم.
شرایط ذوب‌آهن را در لیگ بیست‌و‌یکم چگونه پیش‌بینی می‌کنی؟
 با مهدی تارتار که مربی ثابت‌شده‌ای در فوتبال ایران است و بارها با تیم‌های مختلف ارزش فنی‌اش را نشان داده حتماً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. تیم خوب و جدیدی نسبت به تیم فصل قبل ذوب‌آهن داریم و تقریباً 80 درصد تیم فصل قبل تغییر کرده‌اند و نفرات جدیدی به تیم اضافه شده‌اند. تیم کامل و خوبی داریم و حتماً رفته‌رفته بهتر ارزش‌های بالای تیمی‌مان را نشان خواهیم داد.
هدف تیم‌تان قرار گرفتن در چه جایگاهی است؟
 قرار گرفتن در نیمه بالای جدول و حتی کسب سهمیه عناوینی هستند که فکر می‌کنم با توجه به پتانسیل بالای تیمی‌مان در دسترس ما باشد، البته ما قصد داریم جام حذفی امسال را هم خیلی جدی بگیریم و حتی اگر خدا خواست در این جام به عنوان قهرمانی هم برسیم و این رده را دور از دسترس خودمان نمی‌دانیم.
شادی گلت را به چه کسی تقدیم کردی؟
 به همسرم.
شرایط چمن ورزشگاه ثامن خوب و قابل قبول بود؟
 شرایط چمن بد نبود اما به نظرم می‌شد با همکاری بیشتر مسئولان بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شد که اگر این اتفاق می‌افتاد حتماً شرایط فنی بهتری بر بازی حاکم می‌شد، هر چند ما در زمین ثامن هم بازی خوبی را ارائه دادیم.
 

Page Generated in 0.0054 sec