printlogo


کد خبر: 237700تاریخ: 1400/8/30 00:00
مصاحبه و خبر

اتفاق تکراری در نفت مسجدسلیمان
بازیکنان اعتصاب کردند
بازیکنان نفت مسجدسلیمان جمعه شب گذشته در یک استوری مشترک به مشکلات مالی این باشگاه اعتراض و اعلام کردند تا زمانی که مبلغ پرداختی وزارت نفت به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به حساب باشگاه نفت واریز نشود، در تمرینات و مسابقات شرکت نمی‌کنند. نفتی‌ها که هفته گذشته با قول سرپرست باشگاه مبنی بر پرداخت مطالبات در ابتدای این هفته روبه‌رو شدند، قرار بود امروز تمرینات خود را در شهر اهواز پیگیری کنند که این اتفاق رخ نداد و آنها در محل تمرین خود حاضر نشدند. زردپوشان MIS هفته پیش هم دو روز اعتصاب کرده بودند. شاگردان فراز کمالوند روز چهارشنبه هفته جاری و در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، میزبان مس رفسنجان خواهند بود.
 
 
مالک خیبر توضیح داد: ویسی خودش رفت 
مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد در مورد دلایل انتخاب دوباره عبدالله ویسی به‌عنوان سرمربی این تیم توضیحاتی داد. او می‌گوید: «همان موقع هم گفتم عبدالله ویسی خودش ترجیح داد فصل جدید در لیگ برتر کار کند. رابطه من با ویسی فراتر از فوتبال است. رابطه دوستی و برادری عمیقی با هم داریم. همان موقع دوستانه و برادرانه به من گفت و به لیگ برتر رفت. الان هم خودش علاقه‌مند به همکاری است؛ هم به‌دلیل علاقه شخصی بین ما و هم اینکه خرم‌آباد و خیبر را صمیمانه دوست دارد.» او مدعی است ویسی را اخراج نکرده بود: «ما ویسی را کنار نگذاشتیم. به لیگ برتر رفت و بعد دوباره برگشت. این اتفاق متداول است. خیلی از مربیان هستند که چندین‌بار در خیلی از باشگاه‌ها فرصت سرمربیگری داشتند. محسن عاشوری دوست عزیز ما و انسان بااخلاقی است. مجموعه باشگاه و هیأت‌مدیره به این نتیجه رسید که تمهیدی برای تغییر روند و حفظ خیبر در کورس صعود داشته باشد. این حق باشگاه بود.»
 
 
درخواست باشگاه ذوب‌آهن:
هواداران باید یکسان به ورزشگاه‌ها بروند
بعد از حضور هواداران استقلال در بازی تیم‌شان مقابل نساجی حالا برخی باشگاه‌های دیگر هم خواهان این اتفاق برای تیم خود شده‌اند. فرشاد دادفر سرپرست مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید: «حضور هواداران در ورزشگاه‌ها می‌تواند اتفاق بیفتد. من متعجب شدم هواداران در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند چون قرار بود فدراسیون پزشکی ورزشی به‌عنوان ستاد کرونا در ورزش یک پروتکل برای حضور هواداران مشخص و به باشگاه‌ها ابلاغ کنند تا ورزشگاه‌هایی که آمادگی دارند و باشگاه‌ها تمهیدات لازم را بیندیشند و از حضور هواداران بهره‌مند شوند.» البته او انتقادی هم به این شکل وارد ورزشگاه شدن هم مطرح می‌کند: «همه هواداران عاشق این هستند که تیم‌شان را تشویق کنند و به نظر من بهتر بود آن پروتکل به باشگاه‌ها ارسال می‌شد و یک هفته وقت داده می‌شد تا ببینند نقاط ضعف و قوت‌شان کجاست. همه هواداران باید به‌صورت یکسان به ورزشگاه‌ها بروند نه اینکه یک تیم خاص این کار را انجام دهد و یک تیم نتواند از این شرایط استفاده کند. باید آیین‌نامه کلی بیاید و ما هم آن شرایط را فراهم کنیم.»
 
 
ربیعی: پنالتی پرسپولیس را برای تیم‌هایی مثل ما نمی‌گیرند
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان مدعی است بازی تیمش مقابل پرسپولیس از نظر کیفی سطح بسیار بالایی داشت. محمد ربیعی می‌گوید: «این دیدار یکی از بهترین بازی‌ها بود چون موقعیت‌های زیادی روی دروازه هر دو تیم ایجاد شد. ما برای کسب سه امتیاز به زمین رفتیم و دوبار هم به تیر دروازه پرسپولیس زدیم. از نظر تهاجمی تا حدودی درست کار کردیم. وقتی گل می‌زنید، لحظات بعد از آن، لحظات خیلی حیاتی هستند. پنالتی گرفته شد که در مورد آن بحث و نظر وجود دارد ولی بازی زود مساوی شد. در انتهای نیمه دوم هم هر دو تیم احتیاط را چاشنی کار کرده بودند.» او با انتقاد از پنالتی گرفته‌شده برای پرسپولیس اینطور می‌گوید: «یک بحث فیلم و یک بحث نیروی انسانی وجود دارد. نیروی انسانی که دروازه‌بان ماست، می‌گوید بازیکن حریف پایش را لگد کرده، فیلم هم خیلی واضح نیست اما اینگونه برخوردها را برای تیم‌هایی مانند مس رفسنجان پنالتی نمی‌گیرند. داور تشخیص پنالتی داد که من با نظر او مخالفم و پنالتی نمی‌دانم.» ربیعی در خصوص اینکه آیا برای ورود تماشاگران موردی به مس رفسنجان اعلام شده بود اینطور می‌گوید: «برای این بازی خیر. هیچ چیزی مهم‌تر از سلامتی انسان‌ها نیست. ما وقتی تیم را به لیگ برتر آوردیم به‌خاطر کرونا نتوانستیم جشن بگیریم. الان اگر ستاد کرونا و نهادهای مربوطه تشخیص دادند که حضور تماشاگران با مقرراتی که تصویب کرده‌اند منعی ندارد، قطعاً حضورشان به جذابیت بازی و اهمیت میزبانی کمک می‌کند.» بازی بعدی این تیم مقابل مقابل نفت مسجدسلیمان خواهد بود: «امسال قرعه سختی به ما خورد. با سپاهان در اصفهان، با فولاد در اهواز و با پرسپولیس و آلومینیوم که صدرنشین فعلی است بازی کردیم. لغو بازی با پدیده هم به ضرر ما شد چون در آن مقطع ما را از ریتم مسابقه دور کرد. می‌دانیم بازی با نفت مسجدسلیمان سخت است. بازی در مسجدسلیمان همیشه سخت بوده و ربطی به این شرایط ندارد.»
 

Page Generated in 0.0061 sec