printlogo


کد خبر: 237698تاریخ: 1400/8/30 00:00
سوژه

آرای مهم کمیته انضباطی
 پدیده بازنده و محرومیت الهامی کسر شد
روز گذشته آرای کمیته انضباطی اعلام شد که بر این اساس، در دیدار دو تیم مس رفسنجان و پدیده مشهد از سری مسابقات هفته دوم که در تاریخ دوم آبان 1400 برگزار شد، باشگاه پدیده به‌دلیل مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه، طبق ماده 64 مقررات انضباطی ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه 3 بر صفر به پرداخت جریمه نقدی یک میلیارد ریالی محکوم شد.
* در خصوص صحبت‌های وریا غفوری بازیکن و کاپیتان تیم استقلال تهران در خصوص اخذ 5 درصد از قرارداد هر بازیکن، اعضای کمیته انضباطی پس از مطالعه و گزارش و با توجه به دفاعیات باشگاه استقلال، صحبت‌های غفوری را نشر اکاذیب ندانسته و رأی برائت وی را صادر کرد.
* درخصوص اعاده دادرسی از سوی ساکت الهامی با توجه به محتویات پرونده و نظر به اینکه درخواست مطرح‌شده با هیچ‌یک از جهات مندرج در ماده 108 مقررات انضباطی مطابقت ندارد، به استناد ماده 110 قرار رد درخواست صادر می‌شود اما در خصوص درخواست تعلیق مجازات با توجه به انصراف الهامی از تجدیدنظرخواهی و پرداخت جریمه نقدی، به استناد ماده 107 مقررات انضباطی با پذیرش درخواست نیمی از محرومیت شش جلسه‌ای وی و همچنین محرومیت از ورود به ورشگاه‌های کشور به مدت شش ماه معلق می‌شود. نامبرده از این تاریخ (27 آبان 1400) مجاز به حضور در ورزشگاه‌های کشور (ضمن اعمال محرومیت سه جلسه همراهی تیم خود) است.
 
 
 
جانملکی: همه از تساوی مقابل استقلال ناراحت بودیم
مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر مدعی است تیمش شایستگی پیروزی مقابل استقلال را داشت. امیرمهدی جانملکی می‌گوید: «ما در مجموع مقابل تیم خوب استقلال نمایش قابل قبولی داشتیم و بعد از بازی هم همه ناراحت بودیم که چرا سه امتیاز را نگرفتیم. ما در بازی با پرسپولیس هم مستحق باخت نبودیم و با این فوتبالی که انجام می‌دهیم شایسته گرفتن امتیازهای بیشتری هستیم.» او با اشاره به اعتراض استقلالی‌ها به پنالتی گرفته‌نشده اینطور می‌گوید: «در این مورد بعد از بازی هم از من سؤال شد که گفتم چیزی یادم نمی‌آید، ولی باید بگویم توپی به دست من نخورد و در آن صحنه ظاهراً توپ با منصوری برخورد کرده بود و داور هم تشخیص داد اتفاقی رخ نداده است.» جانملکی درباره صحنه‌ای که علیرضا حقیقی سرش داد زد اینطور می‌گوید: «این چیزها در فوتبال پیش می‌آید و جو بازی ممکن است باعث رقم خوردن چنین صحنه‌هایی شود. به هر حال حقیقی بزرگتر تیم و یک بازیکن باتجربه است و حق دارد اگر صحنه‌ای را می‌بیند برای تذکر داد بزند یا واکنش نشان بدهد. در آن صحنه دلیلی نداشت من بخواهم جواب حقیقی را داده یا واکنشی نشان بدهم. احترام به بزرگتر واجب است.» او حضور تماشاگران در ورزشگاه را اتفاق خوبی می‌داند: «این یک اتفاق بسیار خوب بود و از همه مهم‌تر این بود که هواداران یک بازی فوق‌العاده زیبا را دیدند. البته برای حضور هواداران در ورزشگاه دیر اطلاع‌رسانی شد، در غیر این صورت هواداران نساجی هم می‌توانستند با تعداد بیشتری در ورزشگاه حاضر شوند.»
 
 
 
مدیرعامل پیکان: به کادر فنی و بازیکنان اعتماد داریم
مدیرعامل باشگاه پیکان معتقد است شکست هفته پنجم مقابل فجرسپاسی می‏‌تواند شوک مثبتی برای ادامه یافتن روند موفقیت‌آمیز این تیم در هفته‎‌های آتی باشد.
اکبر محمدی گفت: «به اعتقاد من نتیجه این بازی در این مقطع می‌تواند تأثیر مثبتی در روند حرکتی تیم ما ایجاد کند و بدون تردید ما را از پروسه‌ای که برای خودمان در این فصل تعریف کرده‎‌ایم خارج نخواهد کرد چراکه به کادر و کلیه اعضای تیم اعتماد و اعتقاد داریم.»
او ادامه داد: «نه صدرنشینی پیکان در هفته چهارم اتفاقی بود که ما را از هدف و چشم‌اندازی که در نظر داریم دور کند و نه یک شکست در هفته پنجم می‏‌تواند خللی در این مسیر و حرکت به وجود بیاورد. آنچه مسلم است باشگاه تلاش کرده با انتخاب کادر فنی توانمند و شایسته و همچنین بازیکنان جوان و مستعدی که حرف‎‌های زیادی برای گفتن دارند با کمترین هزینه بهترین شرایط را در این فصل ایجاد کند و در ادامه به‌دنبال استفاده مناسب از این ظرفیت در طول رقابت‎ها خواهیم بود. در واقع این پروسه هدفمند تا پایان فصل آتی و حتی فصل‌های آینده مبتنی بر اصول حرفه‌ای مدیریت فوتبال با صبر و حوصله دنبال خواهد شد.»
 

 


Page Generated in 0.0059 sec