printlogo


کد خبر: 237697تاریخ: 1400/8/30 00:00
پرانگیزه برای رهایی از خطر سقوط
تساوی لوانته با محبی مقابل بیلبائو

بعد از کسب نتایج ضعیف، مسئولان باشگاه لوانته برای حفظ این تیم در لالیگا تصمیم به همکاری با خاویر پریرا گرفتند؛ مربی اسپانیایی و سابق هنان در سوپرلیگ چین که نتایج درخشانی همراه این تیم کسب کرده بود. پریرا وقتی هدایت لوانته را بر عهده گرفت، یک مربی ایرانی به نام جهانیار محبی را نیز همراه خود به اسپانیا برد؛ مربی جوان و 30ساله‌ای که در شیجیاژوانگ و فولاد سابقه همکاری با افشین قطبی و در هنان با خاویر پریرا را در کارنامه داشت.

لوانته برای رهایی از خطر سقوط، در ادامه مسابقات لالیگا برنامه‌های فراوانی دارد. بسیاری از بازیکنان کلیدی و مصدوم این تیم به ترکیب برگشته و برای لوانته در بازی خانگی برابر اتلتیک‌بیلبائو بازی کردند. این دیدار جمعه شب برگزار شد و لوانته توانست بیلبائوی قدرتمند را با تساوی صفر بر صفر متوقف کند. البته با توجه به انجام بازی خانگی، کسب پیروزی برای لوانته اهمیت داشت اما تساوی برابر بیلبائو هم امیدوارکننده بود، بخصوص که لوانته جایگاه مناسبی در جدول ندارد و همین تک‌امتیازها شاید در پایان فصل به فریاد این تیم برسد.
جهانیار محبی که نخستین مربی ایرانی در تاریخ لالیگا محسوب می‌شود این روزها همراه با پریرا و بقیه اعضای کادر فنی سخت تلاش می‌کنند تا لوانته را از شرایط کنونی نجات بدهند. آنها با توجه به قرارداد دو و نیم ساله، مورد حمایت باشگاه قرار دارند، به همین دلیل با تمرکز بالا سعی دارند نتایج درخشانی کسب کنند. 
این تیم در تعطیلات فیفادی، حتی یک روز هم استراحت نکرد و حالا هم اعضای تیم انتظار دارند به‌زودی از انتهای جدول جدا شوند و به شرایط خود سر و سامانی بدهند. لوانته هفته آینده باید با رئال‌بتیس بازی کند؛ تیمی که حتی تساوی مقابل آنها هم نتیجه ارزشمندی محسوب می‌شود. هرچند هدف لوانته در این روزها تنها کسب سه امتیاز است.

Page Generated in 0.0056 sec