printlogo


کد خبر: 237695تاریخ: 1400/8/30 00:00
امروز یا فردا شدت مصدومیت مشخص می‌شود
48 ساعت حیاتی برای ستاره مصدوم فوتبال زنان

 
گلنوش خسروی مدافع 21ساله فوتبال زنان ایران که بعد از گذراندن یک فصل پرفراز و نشیب در وچان کردستان، برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان با خاتون بم به توافق رسید و با امضای قراردادی رسماً به عضویت این تیم با سرمربیگری مرضیه جعفری درآمد، بعد از گذراندن تنها یک مسابقه با پیراهن خاتون روزهای سختی را تجربه می‌کند و به نظر می‌رسد مدت‌ها از میادین دور خواهد بود.
او که در خط دفاعی تیم ملی فوتبال زنان جایگاه ثابتی به دست آورده و در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا نمایش درخشانی از خود نشان داد، در هفته نخست لیگ برتر مقابل کیان نیشابور توانست بازی خوبی ارائه بدهد اما در تمرینات آماده‌سازی برای هفته دوم لیگ برتر، خسروی دچار آسیب‌دیدگی شد و با توجه به شدت آسیب وارده، تمرینات تیمش را ترک کرد.
زانوی خسروی به‌واسطه مصدومیت ایجادشده، شدیداً متورم شده و او منتظر است تا با کاهش التهاب و تورم زانویش بتواند MRI بگیرد و شرایط مصدومیتش را بهتر متوجه شود. آنچه ارزیابی‌ها نشان داده احتمال پارگی مینیسک و شاید هم پارگی رباط صلیبی است؛ مصدومیت سخت و دشواری که گریبان مدافع جوان و ارزنده فوتبال زنان ایران را گرفته است.
قرار است در 48 ساعت آینده شرایط مصدومیت خسروی تعیین‌تکلیف و بعد از انجام آزمایشات لازم، شدت مصدومیت و مدت زمان دوری او از میادین مشخص شود.
گفتنی است گلنوش خسروی به‌رغم مصدومیت ایجادشده، روز گذشته در دیدار خانگی تیمش مقابل هیأت فوتبال البرز به ورزشگاه رفت و در کنار هم‌بازیان خود از نزدیک نظاره‌گر برتری چهارگله خاتون بم در دومین بازی فصل بود.
جالب اینکه بعد از آنکه زهرا قنبری موفق شد دروازه هیأت فوتبال البرز را باز کند، در شادی بعد از گل ملیکا محمدی مدافع بمی‌ها از زیرپیراهنی خود با نام «گلنوش خسروی» رونمایی کرد و بازیکنان خاتون بم اینچنین به یاد هم‌بازی مصدوم خود بودند.

Page Generated in 0.0057 sec