printlogo


کد خبر: 237688تاریخ: 1400/8/30 00:00
اریک آبیدال درگیر چه ماجرایی شده است؟
خیانت و خشونت در قلب پاریس
چند روز پیش، دو مرد نقابدار با میله آهنی، بازیکن تیم زنان پاری‌سن‌ژرمن را کتک زدند. پلیس ابتدا هم‌تیمی او را به اتهام برنامه‌ریزی حمله بازداشت کرد اما بعد ماجرا وارد فاز جدیدی شد و اریک آبیدال بازجویی شد. حالا هم همسر آبیدال درخواست طلاق داده اما این ماجراها چه ربطی به هم دارند؟

 

 همسر اریک آبیدال، بازیکن سابق بارسا و تیم ملی فرانسه، به دنبال جدایی از او است. او دریافته که آبیدال با خیره حمراوی، بازیکن تیم زنان پاری‌سن‌ژرمن رابطه داشته است.
چند روز پیش به حمراوی حمله شد و او به شدت کتک خورد. این بازیکن زن، سوار خودرو آمیناتا دیالو، هم‌تیمی‌اش در پاری‌سن‌ژرمن بود که دو نفر به او حمله کردند و به پاهایش آسیب رساندند.
کمی بعد از این حادثه بود که مشخص شد در شب حمله، حمراوی از تلفن همراهی استفاده می‌کرده که سیم کارتش به اسم آبیدال بوده است. حمراوی پس از فاش شدن این ماجرا از رسانه‌ها خواست که به حریم شخصی او احترام بگذارند.
حالا وکلای هایت آبیدال، همسر اریک آبیدال در بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند: «او قرار است در بارسلونا درخواست طلاق بدهد».
آبیدال نامی شناخته‌شده در فرانسه است. او در سال‌های 2018 تا 2020 مدیر ورزشی بارسلونا بود. در آن هنگام حمراوی در تیم زنان بارسلونا بازی می‌کرد و ظاهراً آشنایی آنها به آن دوران برمی‌گردد.
در بیانیه وکلای هایت آمده که آبیدال پیش همسرش اعتراف کرده که با حمراوی رابطه داشته است. این اتفاق پس از آن افتاد که پلیس پاریس سیم کارت متعلق به آبیدال را پیدا کرد. آبیدال به این ترتیب چاره‌ای جز اعتراف نداشت.
در ادامه بیانیه آمده: «هایت آبیدال خواسته که به پرونده‌اش به‌سرعت رسیدگی شود، چرا که در این پرونده، چندین نفر دیگر قربانی شده‌اند».
آبیدال و همسرش همدیگر را از لیون می‌شناختند. آنها در سال 2007 ازدواج کردند و چهار دختر و یک پسر دارند.
 
بازجویی 35 ساعته
دیالو که در آن حمله آسیبی ندید، 35 ساعت بازجویی شد، ولی در نهایت پلیس آزادش کرد. اولین شک آنها این بود که دیالو که هم‌پست حمراوی است، خواسته با آسیب رساندن به او، جایگاه خودش را در تیم تقویت کند اما سپس مشخص شد که احتمالاً این موضوع صحت ندارد.
این حمله و اتفاقات پس از آن باعث شده که اعضای باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در بهت و حیرت فرو روند. این دو بازیکن دوست و رقیب هم در خط میانی بوده‌اند. حمراوی در جریان پیروزی دو بر صفر پی‌اس‌جی مقابل رئال مادرید در پنجشنبه از لیست تیم کنار گذاشته شد. این برد باعث شد که آنها به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان زنان راه پیدا کنند.
مهاجم نقابدار با یک میله آهنی به حمراوی 31ساله حمله کرد و پای او را به‌شدت کبود و زخمی کرد.
روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارشی توضیح داده که حمله چطور انجام شد: دیالو، حمراوی را سوار بر خودرو تویوتا کورولا به میهمانی شام تیم برد. در مسیر برگشت، سکینه کرشاوی، دیگر بازیکن پی‌اس‌جی هم همراه آنها بود که زودتر پیاده شد. دیالو و حمراوی در هنگام برگشت با حمله مردان نقابدار روبه‌رو شدند.
پس از حمله، دست و پای حمراوی آنقدر آسیب دیده بود که باید بخیه می‌خورد. او برای پلیس تعریف کرد: «فردی که به من حمله کرد، یک میله آهنی داشت که چند بار با آن به من ضربه زد. من متوجه شدم که او از عمد بیشتر به پاهای من ضربه می‌زند. تلاش کردم با دستانم مانع ضربه زدن او شوم. اول کار، من سلاحی ندیدم. آنها مرتباً داد می‌زدند: در را باز کن! در را باز کن! آن فردی که کنار من بود من را از خودرو بیرون کشید. او یک میله آهنی در دست داشت که در شلوار یا در پیراهنش مخفی کرده بود. از همان لحظه اول، او با آن میله به من ضربه زد و تلاش کرد که من را از خودرو پیاده کند. توی خیابان به زمین افتادم. او بارها به من ضربه زد. این اتفاق چند دقیقه طول کشید. شاید هم از دید من خیلی طولانی بوده است. آمیناتا گفت که حمله مدت کمتری طول کشیده است. به نظرم آن دو نفر به این دلیل فرار کردند که دیدند خودروهای دیگری دارند از آن مسیر عبور می‌کنند. آنها در جهت ترافیک شروع به دویدن کردند. ما آنها را گم کردیم. به نظرم یک خودرو در آن نزدیکی منتظرشان بوده است.»
حمراوی همچنین تأکید کرد، مهاجم به او گفته: «دوست داری با مردان متاهل رابطه داشته باشی». دیالو هم این موضوع را تأیید کرده و گفته که در جریان حمله، یکی از آن دو نفر انگار از او بازجویی می‌کرده است.
حمراوی که آسیب جدی دیده بود، به بیمارستان منتقل شد و به او گفته شد که سه هفته استراحت کند اما این بازیکن با نادیده گرفتن دستور پزشک، تمریناتش را از سر گرفته است. با این حال یک روانشناس مشغول کار با او است و باشگاه هم کارهای لازم برای مراقبت از او را انجام داده است.
 
احضار همسر آبیدال به دادگاه
روزنامه لوموند نوشته که هایت آبیدال احتمالاً به عنوان شاهد پرونده حمله به حمراوی به دادگاه احضار شود. وکیل آبیدال 42ساله هم گفته است: «با موکلم صحبت کرده‌ام ولی در حال حاضر هیچ حرفی برای رسانه‌ها ندارم و چیزی به شما نخواهم گفت.»
وکیل دیالو هم بیانیه‌ای صادر کرده و درباره اتهاماتش توضیح داده است: «دیالو به‌شدت این درامی که ساخته‌اند و می‌گویند که رقابت او و حمراوی باعث شده ترتیب حمله به او را بدهد را تکذیب می‌کند. این موضوع به هیچ وجه تناسبی با رابطه آنها ندارد. سرنخ‌های بسیار جدی‌تری هستند که پلیس مشغول بررسی آنها است  و در آن سرنخ‌ها هیچ اثری از موکل من نیست. آمیناتا دیالو ناراحت است که رسانه‌ها قضاوتی عجولانه داشتند و او را محکوم کردند. این کار آنها هیچ پایه و اساسی نداشت و او می‌خواهد تأکید کند که در صورت لزوم، هیچ تعللی در شکایت از افرادی که وجهه‌اش را خراب کردند ندارد.»
منبع: دیلی میل
 

Page Generated in 0.0050 sec