printlogo


کد خبر: 237685تاریخ: 1400/8/30 00:00
گرانادا-رئال مادرید، ساعت 18:45
یک مسابقه آسان؟

 رئال مادرید در بازی امشب در خانه تیم ضعیف گرانادا به دنبال سومین برد پیاپی است. سفیدها با یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین رئال سوسیداد به تعطیلات بازی‌های ملی رفتند در حالی که گرانادا با کسب 11 امتیاز از 12 بازی‌اش در فصل 2022-2021 با دو برد و پنج تساوی در رده هفدهم قرار دارد. تیمی که در دو فصل قبل به ترتیب هفتم و نهم شده انتظارات را بالا برده بود اما در حال حاضر تیم روبرت مورنو در قسمت پایین جدول در تقلا است. البته این تیم در هفته‌های اخیر پیشرفت کرده و تنها یکی از پنج بازی اخیرش را باخته که در دیدار آخر با نتیجه 2 بر صفر مقابل اسپانیول بوده. این تیم از اواسط ماه گذشته دو برد و دو تساوی داشته و می‌خواهد ثابت کند به اندازه کافی توانایی برای اینکه تیمی در میانه جدول باشد، دارد.
گرانادا هشت سال است که در لیگ اسپانیا، رئال مادرید را شکست نداده و در 12 بازی آخرش مقابل غول پایتخت باخته، از جمله فصل گذشته با نتیجه 4 بر یک.
رئال مادرید با پیروزی 2 بر یک برابر رایووایکانو به تعطیلات رفت و تونی کروس و کریم بنزما گل‌های تیم کارلو آنچلوتی را زدند. رئال با هشت برد و سه تساوی و یک باخت 27 امتیاز گرفته. این تیم با 28 گل بهترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارد اما 13 گل خورده و تنها یک کلین‌شیت در پنج بازی آخرش در لیگ داشته.
تیم آنچلوتی این فصل بدون مشکل نبوده اما در مسیر صعود به مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان است و از جایگاهش در لیگ اسپانیا رضایت دارد اما روزهای سختی تا پایان سال 2021 در پیش رویش است. رئال این هفته با شریف تیراسپول بازی دارد، بعد سه بازی در لیگ مقابل سویا، اتلتیک بیلبائو و سوسیداد انجام می‌دهد، بعد در لیگ قهرمانان اینترمیلان و در آخر اتلتیکو مادرید.
گرانادا برای این بازی دومینگوش دوارته را ندارد لوییس میا و اسماعیل رویس هم بعید است برسند اما یان اتکی و ماکسیم گونالون از مصدومیت بازی‌های ملی بهبود یافته‌اند و می‌توانند بازی کنند. لوییس سوارس و خورخه مولینا هم احتمالاً در سیستم 2-4-4 در خط حمله بازی خواهند کرد.
دنی سبایوس و گرت بیل به دلیل مصدومیت رئال را همراهی نمی‌کنند اما فدریکو والورده، ماریانو دیاس و رودریگو در تعطیلات ملی به بهبودی رسیده‌اند. احتمالاً تغییرات زیادی در ترکیب رئال رخ نمی‌دهد فقط لوکا مودریچ به کاسمیرو و کروس در خط میانی ملحق می‌شود و جای ادواردو کاماوینگا را که در ترکیب اصلی بازی با وایکانو بود، می‌گیرد. رودریگو هم به جای مارکو آسنسیو در ترکیب اصلی خواهد بود.
 
‌ترکیب احتمالی
گرانادا: ماکسیمیانو؛ کویینی، دیاس، سانچز، نوا؛ روچینا، مونچو، گونالون، سورو؛ سوارس، مولینا
رئال مادرید: کورتوآ؛ کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی؛ کروس، کاسمیرو، مودریچ؛ رودریگو، بنزما، وینیسیوس
 

 


Page Generated in 0.0047 sec