printlogo


کد خبر: 237684تاریخ: 1400/8/30 00:00
منچسترسیتی-اورتون، ساعت 17:30
بنیتس به پپ رسید

 منچسترسیتی فصل را عالی شروع نکرده و از 11 بازی در لیگ برتر 2 باخت داشته از جمله شکست شوکه کننده 2 بر صفر در خانه مقابل کریستال پالاس اما در آخرین بازی قبل از تعطیلات ملی با 2 گل در اولدترافورد به پیروزی رسید در حالی که می‌توانست در دربی منچستر برد قاطعانه‌تری به دست آورد. با این نتیجه به رتبه دوم جدول و سه امتیازی چلسی صدرنشین رسیدند اما روزهای سختی در پیش دارند. بعد از بازی امشب مقابل تیم سرسخت رافائل بنیتس، چهارشنبه در لیگ قهرمانان مقابل پاری‌سن‌ژرمن بازی دارند و بعد از تیم پرانگیزه و تا حدی شگفتی‌ساز وستهم پذیرایی می‌کنند. سیتی به وسیله همین تیم لندنی از یک‌هشتم‌نهایی جام اتحادیه انگلیس حذف شد اما با صدرنشینی در گروه A لیگ قهرمانان با 9 امتیاز در مسیر صعود به مرحله حذفی است.
تیم پپ گواردیولا در واقع هفت بازی آخرش در لیگ برتر مقابل اورتون را برده و در این دوره 21 گل زده از جمله برد 5 بر صفر فصل قبل. البته ساوتهمپتون و پالاس در این فصل اجازه پیروزی خانگی به سیتی را نداده‌اند و اورتون هم در سفر قبلی‌اش به منچستر یک امتیاز از یونایتد گرفته است. تیم بنیتس در فصل 2022-2021 شروع خوبی داشت و از شش بازی اولش چهار برد و یک تساوی به دست آورد اما در پنج بازی اخیرش برد نداشته و سه بار باخته از جمله باخت عجیب خانگی 5 بر 2 مقابل واتفورد. اورتون قبل از بازی‌های این هفته با 15 امتیاز در رده یازدهم و دو امتیازی تیم رده ششمی من یونایتد قرار داشت. این تیم 11 سال است که در زمین سیتی به پیروزی نرسیده و چهار سال است که از این تیم امتیاز نگرفته اما بنیتس قطعاً برای این بازی برنامه تاکتیکی خاصی دارد ضمن اینکه ابزار لازم برای ضربه زدن به سیتی در اختیار او است.
کوین دبروین که به کرونا مبتلا شده، غایب بزرگ این بازی است ضمن اینکه جک گریلیش به خاطر مصدومیتی که در جریان بازی‌های ملی نصیبش شده احتمالاً به بازی نرسد. فیل فودن هم همراه با انگلیس مصدوم شده و شرایط مبهمی دارد، شاید رحیم استرلینگ بتواند در ترکیب اصلی قرار گیرد و گابریل ژسوس به مرکز خط حمله برود. فران تورس هم بیرون است اما آیمریک لاپورت از محرومیت برگشته و می‌تواند جای جان استونز را بگیرد.
بنیتس گفته یری مینا، آندره گومز، عبدالله دوکور و دومینیک کالورت لوین به این بازی نمی‌رسند. تام دیویس هم درگیر مصدومیت زانو است و میسون هولگیت بعد از اخراج در تساوی بدون گل با تاتنهام نخستین جلسه محرومیت سه جلسه‌ای خود را سپری می‌کند.
 
‌ترکیب احتمالی
منچسترسیتی: ادرسون؛ واکر، دیاز، لاپورت، کانسلو؛ برناردو، رودری، گوندوغان؛ محرز، ژسوس، استرلینگ
اورتون: پیکفورد؛ کولمن، گادفری، کین، دینیه؛ تاون سند، آلان، دلف، آیووبی؛ گری؛ ریچارلیسون
 

 


Page Generated in 0.0055 sec