printlogo


کد خبر: 237278تاریخ: 1400/8/20 00:00
ایران قوی‌ترین تیم آسیا است
هاسک: برای بردن بدون شانس نیستیم

ایوان هاسک، سرمربی لبنان که در مقدماتی جام جهانی نتایج خوبی گرفته دیروز در نشست خبری پیش از بازی با ایران گفت که تیمش با قوی‌ترین تیم آسیا روبه‌رو می‌شود، با این حال برای بردن بدون شانس نیست. هاسک گفت: «ما با قوی‌ترین تیم آسیا روبه‌رو می‌شویم، ولی در حال پیشرفت هستیم و برای بردن بدون شانس نیستیم.» سرمربی لبنان اضافه کرد: «دیدار با ایران یک بازی خاص است، آن هم در شرایطی که برای نخستین‌‌بار میزبان هستیم. می‌دانیم که قلب‌ همه لبنانی‌ها با این تیم است و برای خوشحالی آنها نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.» هاسک ادامه داد: «مراحل آمادگی را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و اردوهای خوبی داشته‌ایم. آماده این بازی هستیم و امیدواریم که نتیجه رضایت‌بخشی کسب کنیم.»
هاسک درباره غیبت حسن معتوق گفت: «ما غایبان مهمی داریم. حسن معتوق یکی از بهترین بازیکنان ما است. با این حال بهترین بازیکنان موجود را به زمین می‌فرستیم و مهم‌ترین نکته این است که برنده شویم. بازی در خانه برگزار می‌شود و باید از این فرصت استفاده کرد.»
او در پایان گفت: «حضور در جام جهانی رویای هر بازیکن و تیمی است. من به بازیکنانم ایمان دارم و امیدوار هستیم که این رویا را محقق سازیم. اگر ایمان داشته باشید حتماً روزی نتیجه آن را خواهید دید. این چیزی است که به دنبال آن هستیم.»

Page Generated in 0.0057 sec