printlogo


کد خبر: 237269تاریخ: 1400/8/20 00:00
خبر

تاجیک‌ها نیامده می‌روند
سایت فدراسیون فوتبال تاجیکستان اسامی بازیکنان دعوت شده برای دیدار دوستانه با تیم ملی قزاقستان را اعلام کرد که در میان بازیکنان دعوت شده نام منوچهر صفروف و وحدت حنانوف دو بازیکن جدید پرسپولیس دیده می‌شود. بازی تاجیکستان با قزاقستان سه‌شنبه آینده و روزی که تیم ملی مقابل سوریه دیدار می‌کند، برگزار خواهد شد و بدین‌ترتیب این دو بازیکن نیامده باید برگردند. گفتنی است بازی پرسپولیس در رفسنجان جمعه هفته بعد برگزار می‌شود و این دو بازیکن در صورت عقد قرارداد به علاوه ملی‌پوشان پرسپولیس تنها فرصت یک ریکاوری و شاید یک جلسه تمرینی سبک را با پرسپولیس داشته باشند.
 
 
دو ساعت تمرین
تمرین دیروز پرسپولیس از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و دو ساعت طول کشید. بازیکنان ابتدا حدود نیم ساعت در سالن بدنسازی زیر نظر مربی بدنساز تیم به کار با وزنه پرداختند. سپس وارد زمین چمن شدند و پاسکاری‌های کوتاه، تمرینات ترکیبی و استقامتی، دوهای سرعتی از میانه زمین تا پشت محوطه جریمه، شوتزنی به سمت دروازه، کارهای هوازی، بدنی، تکنیکی و تاکتیکی و در نهایت فوتبال درون تیمی را انجام دادند. در غیاب مربیان و بازیکنان ملی‌پوش، عالیشاه و نعمتی نیز همچنان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را انجام دادند.
 
 
تشکیل کمیته اقتصادی
کمیته اقتصادی باشگاه پرسپولیس به ریاست سیدمجید صدری تشکیل می‌شود. این کمیته با هدف بررسی هر چه بهتر راهکارهای جذب منابع مالی و درآمدزایی باشگاه و مدیریت هزینه‌ها با حضور صاحبنظران و کارشناسان اقتصادی و ورزشی تشکیل می‌شود. نخستین نشست این کمیته هفته آینده در محل باشگاه و به ریاست صدری، سرپرست پرسپولیس برپا خواهد شد. بررسی وضعیت حامی مالی فصل آینده، راهکار‌های کسب درآمد برای باشگاه و نیز راه‌های تأمین هزینه‌های مالی باشگاه و درآمدزایی از موارد بحث این جلسه خواهد بود.

Page Generated in 0.0052 sec