printlogo


کد خبر: 237266تاریخ: 1400/8/20 00:00
محدودیت در جذب بازیکن آزاد و خارجی با وجود دو جای خالی در فهرست بزرگسال
پرسپولیس فقط یک بازیکن دیگر می‌تواند جذب کند

 با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر، هر تیم تنها مجاز به جذب سه بازیکن با سهمیه آزاد فیفا خواهد بود. با توجه به این موضوع و جذب دو بازیکن تاجیک با سهمیه آزاد فیفا، پرسپولیس که دو سهمیه بزرگسال خالی در اختیار دارد تنها می‌تواند یک بازیکن جدید دیگر جذب کند. همچنین، با توجه به حضور رادوشویچ و  بازیکن تاجیک، پرسپولیسی‌ها تنها مجاز به جذب یک بازیکن خارجی دیگر خواهند بود. در حال حاضر نام 16 بازیکن در فهرست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس قرار گرفته تا دو جای خالی در این فهرست باقی بماند. دهقانی یکی از خریدهای تابستانی پرسپولیس نیز در این فهرست حضور داشت که با فسخ قرارداد از پرسپولیس جدا شد. در عین حال در صورتی که مهاجم بزرگسال خارجی با کیفیت و آزاد در دسترس باشد جذب خواهد شد.
 
چهار نفر در فهرست زیر 23 سال
عبدی، شجاعی و مهدی‌خانی، سه بازیکن زیر 25 سال پرسپولیس در لیگ بیست و یکم هستند و نام احسان حسینی که به طور قرضی راهی شهرخودرو شده با توجه به قوانین سازمان لیگ در فهرست بازیکنان پرسپولیس باقی مانده است. یوسفی، شریفی، جودکی، عمری، حنانوف و صفروف نیز شش بازیکن زیر 23 سال پرسپولیس هستند تا سه جای خالی در فهرست زیر 23 سال این تیم باقی بماند. یوسفی و شریفی از تیم فصل گذشته در پرسپولیس مانده‌اند، عمری و جودکی از امیدها به تیم اصلی اضافه‌ شده‌اند و حنانوف و صفروف، دو بازیکن تاجیک سرخ‌ها با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم (پس از تسویه بدهی کالدرون و طی شدن مراحل اداری) با سهمیه آزاد فیفا به فهرست سرخ‌ها اضافه خواهند شد.
 
صفروف به فهرست زیر 21 سال نرفت
با وجود اینکه منوچهر صفروف شرایط سنی زیر 21 سال دارد اما نام این بازیکن در فهرست بازیکنان زیر 23 سال پرسپولیس ثبت خواهد شد. سرخ‌ها در بخش بازیکنان زیر 21 سال، برزگر را در اختیار دارند که تکلیف وی هنوز مشخص نشده، حاجی‌آقا از تیم زیر 21 سال به‌عنوان دروازه‌بان چهارم در تمرینات حضور دارد و نام وی در فهرست آسیایی سرخ‌ها نیز ثبت شده بود. خدایی هم که با تمدید پنج ساله قرارداد به طور قرضی راهی سایپا شده در فهرست زیر 21 سال پرسپولیس باقی خواهد ماند. به جز نفرات مذکور، تیموری از تیم زیر 21 سال نیز حضور فعالی در تمرینات دارد و نفراتی چون باقری، خارکش و سلیمانی نیز که سال گذشته با تیم اصلی تمرین می‌کردند همچنان در عضویت تیم امید هستند و در صورت لزوم می‌توانند به فهرست تیم بزرگسال اضافه شوند.
 
لیست زیر 19 سال خالی است
هر تیم لیگ برتری مجاز به ثبت 15 بازیکن زیر 21 و 15 بازیکن زیر 19 سال خواهد بود که این بازیکنان می‌بایست عضو تیم‌های پایه باشگاه باشند. لیست زیر 19 سال کاملاً خالی است و 15 سهمیه در اختیار کادر فنی خواهد بود. اضافه کردن بازیکنان پایه به فهرست تابع موعد نقل و انتقالات ابتدای فصل نیست و تیم‌ها در طول نیم فصل نخست نیز می‌توانند اسامی بازیکنان پایه را در فهرست لیگ برتری قید کنند.

Page Generated in 0.0050 sec