printlogo


کد خبر: 237264تاریخ: 1400/8/20 00:00
مصاحبه و خبر

فنونی‌زاده: نامداری بدون سود به ما خانه می‌دهد
حمایت از مجیدی وظیفه ما است
مهدی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی است نامداری می‌خواهد بدون دریافت سود پیشکسوتان استقلال را صاحب خانه کند. 
فنونی‌زاده می‌گوید: «جلسه اخیر خروجی خوبی داشت و آقای نامداری به خوبی از ما پذیرایی کرد. آقای آجورلو اظهاراتی را بیان کردند که قرار شد به پیشکسوتان بدون هیچ گونه سودی خانه بدهند. چه کسی را می‌توانند مثل آقای نامداری پیدا کنند که این همه صادقانه کار کند؟ سردار آجورلو هم گفت که تا الان کاری نکرده ولی برای استقلال خیلی کارها انجام داده است. ایشان درخواست داشت که همصدا بشویم و اشاره داشت به اینکه زمانی استقلال باشگاه بسیار پولداری بود ولی در مدت اخیر برای داشتن زمین تمرین هم مشکل داشت. در کل صحبت‌های خوبی شد.» فنونی‌زاده مدعی است که باید از مجیدی حمایت شود: «حمایت از مجیدی وظیفه ما است. حالا چه فرهاد مجیدی باشد چه یک مربی خارجی. مگر از استراماچونی حمایت نمی‌کردیم؟
 هواداران موظف به حمایت هستند و تازه فرهاد بین هواداران محبوب‌تر نیز هست بخصوص بابت کری‌هایی که در زمان بازیگری‌اش برای پرسپولیس می‌خواند.» 
 
 
انتخاب سخنگو برای استقلال
باشگاه استقلال قصد دارد به زودی یک نفر از اعضای هیأت مدیره را به‌عنوان سخنگو برگزیند تا موضع‌گیری‌ها درباره مسائل گوناگون در این باشگاه یک کاسه شود و از طریق سخنگو در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد. البته پیش‌تر هم باشگاه استقلال سخنگو داشت اما برخی مسئولان این باشگاه بدون توجه به اینکه باشگاه سخنگو دارد با رسانه‌ها مصاحبه می‌کردند که بسیار حاشیه‌ساز می‌شد. با توجه به اینکه آجورلو به دنبال انتخاب دوباره سخنگو است باید به این موضوع توجه ویژه کند و به همه ارکان باشگاه تذکر بدهد که اگر قرار است سخنگو انتخاب شود، همه موضع‌گیری‌ها باید از طریق سخنگو به اطلاع رسانه‌ها برسد. حتی در برخی موارد نیز مربیان و بازیکنان باید صحبت‌های خود را از طریق سخنگو بیان کنند که باید دید باشگاه استقلال در عمل قادر به اجرای این شیوه هست یا خیر؟!
 
 
پرداخت مطالبات موسوی قبل از جدایی
احمد موسوی، مدافع-هافبک راست سابق استقلال قبل از جدایی از این باشگاه توافقاتی بر سر مطالباتش داشته است. در همین راستا شنیده می‌شود که این بازیکن فقط خواهان دریافت مطالبات فصل گذشته‌اش از استقلال شده است. در این خصوص استقلالی‌ها بخشی از قرارداد سال گذشته موسوی را پرداخت کردند و قرار است بقیه مطالبات او به صورت اقساطی پرداخت شود. گفته می‌شود تا اینجا ۳۰۰ میلیون تومان از طرف باشگاه استقلال برای مطالبات موسوی پرداخت شده و قرار است طی اقساط ۶ ماهه، مابقی مطالبات این بازیکن که بیش از یک میلیارد است، پرداخت شود. البته پرداخت این مبالغ برای باشگاهی که به قول مدیرعاملش گفته مشکل مالی ندارد و 500 میلیارد قرار است از حامی مالی بگیرد، نباید دشواری آنچنانی داشته باشد.

 


Page Generated in 0.0056 sec