printlogo


کد خبر: 237248تاریخ: 1400/8/20 00:00
یک شبکه رادیویی در ایتالیا
مورینیو را بایکوت کرد

یک شبکه رادیویی در ایتالیا، ژوزه مورینیو را به خاطر رفتار ناشایستی که با یک خبرنگار داشت بایکوت کرده است. آقای خاص پس از بازی یکشنبه رم که در آن با نتیجه 3 بر 2 به ونتزیا باخت، خبرنگار شبکه «رته‌اسپورت» را به خاطر پرسش‌اش مورد تمسخر قرار داد و به او گفت: «تو اصلاً آدم باهوشی نیستی». 
این خبرنگار که مارکو یوریچ نام داشت از مورینیو پرسید: «6 ماه از زمانی که با رم قرارداد بستید، می‌گذرد. اگر به عقب برگردید آیا چیزی هست که در این مدت انجام داده باشید و بخواهید آن را تغییر دهید؟» مورینیو در پاسخ به این سؤل گفت: «تو عملاً در تمام نشست‌های خبری اینجا هستی اما یا خیلی باهوش هستی و می‌خواهی مردم فکر کنند که باهوش نیستی یا اصلاً باهوش نیستی. من هم می‌خواهم فکر کنم که تو باهوش هستی اما انگار تو فقط می‌خواهی کار خودت را انجام بدهی».
مورینیو که مشخص بود از شکست تیمش ناراضی است، پس از جواب دادن به این خبرنگار صندلی خود را ترک کرد و قبل از پایان زمان حضورش در نشست خبری، اتاق کنفرانس را ترک کرد. در پی این اتفاق هم شبکه رته‌اسپورت بیانیه‌ای منتشر و در آن اعلام کرد که بعد از این دیگر برای پوشش نشست‌‌های خبری آقای خاص خبرنگاری اعزام نمی‌کند. در این بیانیه آمده است: رته‌اسپورت به نشانه همدلی با مارکو یوریچ در خصوص پاسخ ناخوشایند و ناپسندی که از آقای ژوزه مورینیو دریافت کرد، تصمیم گرفته است که پس از این نشست‌های خبری او را پوشش ندهد تا مبادا بار دیگر به خاطر پرسیدن سؤال‌های کاملاً مؤدبانه و قانونی مؤاخذه شود. 
ما امیدواریم که سرمربی جالوروسی بیشتر از این‌‌ها کار کند تا وضعیت تیم بهتر از این شود و تمرکزش را روی پیدا کردن راه‌حل‌های تاکتیکی قرار دهد و خودش را بهتر کنترل کند تا دوباره از کوره در نرود؛ رفتاری که ما کاملاً ناپسند می‌دانیم.»

Page Generated in 0.0049 sec