printlogo


کد خبر: 235545تاریخ: 1400/7/7 00:00
خرده گزارش

معاون حقوقی پرسپولیس: در پرونده کالدرون محرومیت دیگری باشگاه را تهدید نمی‌کند
 ایمان حسین‌پور شرفشاد در ارتباط با مسائل حقوقی مطرح شده درباره پرونده گابریل کالدرون اظهار داشت: «در اینکه مدیران باشگاه باید حکم صادره از سوی فیفا را اجرا کنند، شکی نیست. مدیران باشگاه خود را ملزم به این امر می‌دانند و نسبت به آن، اقدام خواهند کرد و نیاز به توضیح نیست که چرا در اجرای این مسأله وقفه افتاد.»وی افزود: «اما درباره بعضی از اظهارنظرهای مطروحه، در وهله اول باید بگویم قبل از هر اظهارنظری باید آخرین ویرایش مقررات انضباطی فیفا و متن حکم صادره و نامه ارسالی از سوی فیفا در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، مطالعه شود و سپس اظهارنظر صورت بگیرد.»
حسین‌پور شرفشاد در ادامه گفت: «در حال حاضر محرومیت باشگاه پرسپولیس مبتنی بر آخرین ویرایش مقررات انضباطی فیفا و رأی صادره، صرفاً بر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات اشاره دارد و در مقطع کنونی، محرومیت دیگری باشگاه را تهدید نمی‌کند.»
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: «همانطور که گفته شد، در اینکه باشگاه باید بدهی باشگاه از جمله به گابریل کالدرون و دستیار ایشان پرداخت کند، شکی نیست. تمایل باشگاه بر انجام هر چه سریع‌تر این امر است ولی این که بعضاً مطالبی بدون اطلاع دقیق از مدارک و حکم صادره برای به چالش کشیدن باشگاه و مدیریت مطرح می‌شود، امر جداگانه‌ای است.به هر حال آنچه در حکم آمده، این بود که پرسپولیس با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات روبه‌رو شده و در حکم درباره سایر مسائل و جرایم، موردی ذکر نشده و در ارتباط با آن نیز نامه‌ای از سوی فیفا ارسال نشده است.»
 
 
پایان کار شکوری در پرسپولیس
ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس دیروز  اعلام کرد که دیگر در این باشگاه فعالیتی نخواهد داشت.او در بیانیه ۵ بندی خود نوشته که «با هماهنگی جعفر سمیعی» قرار بود که در پایان فصل از پرسپولیس جدا شود و «چهار روز پیش» استعفای خود را به مجید صدری داده تا باشگاه نفر جدید را انتخاب کند.شکوری همچنین نوشته که در این مدت «در جهت صرفه و صلاح باشگاه قدم برداشته و «شبانه روزی» برای حل مشکلات پرسپولیس تلاش کرده است. او همچنین نوشته که پس از پایان دوره آموزشی خدمت سربازی‌اش هیچ پیشنهادی از سوی مدیریت فعلی باشگاه نگرفته و این را امری طبیعی خوانده است. شکوری اعلام کرده که باتوجه به عدم علاقه باشگاه ادامه همکاری با پرسپولیس برایش مقدور نیست.ابراهیم شکوری از حدود یک سال پیش به عنوان معاون اجرایی و سپس سخنگو در باشگاه پرسپولیس حضور داشت.
 
 
آنالیز الهلال در محل تمرین
تمرین دیروز پرسپولیس از ساعت 16:30 با حضور خبرنگاران در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. حدود 30 دقیقه قبل از آغاز این تمرین علی شجاعی و کمال کامیابی‌نیا که به دلیل آسیب‌دیدگی شانسی برای حضور در بازی با الهلال ندارند زودتر از سایر نفرات به زمین آمده و پس از دقایقی نرم دوی زیر نظر فیزیوتراپ تیم تمرینات اختصاصی را پیگیری کردند.
یحیی گل‌محمدی قبل از ورود به زمین همراه با مهرداد خانبان و محمد عسگری مشغول آنالیز فیلم‌های تمرینی تیمش با استفاده از یک لپ‌تاپ بود. سرمربی سرخ‌پوشان قبل از ورود شاگردانش به زمین برای دقایقی با رسانه‌ها صحبت کرد و در ادامه به گفت و گو با افشین پیروانی مشغول شد.
بازیکنان پرسپولیس پس از حدود 10 دقیقه کارهای بدنی زیر نظر بدنساز تیم به دو گروه با کاورهای سفید و پیراهن‌های زرشکی تقسیم شده و در ادامه تمرین پاسکاری و استارت‌های کوتاه را پیگیری کردند. گل‌محمدی در دقایق ابتدایی تمرین شاگردانش در کنار زمین روی سکویی نشسته بود و نظاره‌گر حرکات آنها بود.پس از شروع حرکات ترکیبی کمال کامیابی‌نیا به سایر بازیکنان اضافه شد اما شجاعی تمرینات اختصاصی انجام داد.بخش بعدی تمرین، سرخ‌پوشان به چهار تیم پنج نفره تقسیم شده و در در دو گروه با استفاده از دروازه‌های کوچک در گوشه‌ای از زمین فوتبال بازی کردند که این بخش با هیجان خاصی پیگیری شد. البته در این مرحله از تمرین کامیابی‌نیا با پوشیدن کاور زرد به بازیکنان هر دو تیم کمک می‌کرد.

 


Page Generated in 0.0061 sec