printlogo


کد خبر: 235542تاریخ: 1400/7/7 00:00
تعویق سوپرجام به درخواست اسکوچیچ

تعویق در زمان برگزاری سوپرجام باز هم به محل بحث اهالی فوتبال تبدیل شد. 
در شرایطی که قرار بود سوپرجام مسابقات بین دو تیم پرسپولیس و فولاد، پیش از مسابقه تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی برگزار شود اما این مسابقه بنا به درخواست دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال به تعویق افتاد.
حسن کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در این رابطه توضیح داد: «با توجه به ۴ بازی حساس و مهم تیم ملی و با توجه به برنامه‌ریزی‌های سرمربی تیم ملی تصمیم گرفتیم لیگ بعد از بازی با کره‌جنوبی آغاز شود.
 امسال لیگ فشرده‌ای داریم و تیم‌ها هر ۴ یا ۵ روز بازی خواهند داشت. همچنین به دلیل درخواست سرمربی تیم ملی، تصمیم گرفتیم دیدار سوپرجام را هم بعد از بازی با کره‌جنوبی برگزار کنیم و مشخص شدن تاریخ آن برعهده سازمان لیگ است. 
همچنین امسال در نحوه برگزاری لیگ تغییراتی خواهیم داشت؛ به عنوان مثال در شرایط جدول، اولویت دیگر با بازی رودررو است و سپس تفاضل گل محاسبه می‌شود.»
سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ هم درباره برگزاری مسابقه سوپرجام و دلیل برگزار نشدن آن به خواست اسکوچیچ اینطور گفت: «طبق برنامه‌ریزی ما این بازی قبل از بازی‌های تیم ملی قرار بود برگزار شود.
 با توجه به بازی‌های سنگینی که تیم ملی دارد، ۴ بازیکن خوب تیم ملی در رقابت سوپرجام هم حضور دارند و این مسأله باعث شد سرمربی تیم ملی در این خصوص نگرانی‌هایی داشته باشد.»

Page Generated in 0.0055 sec