printlogo


کد خبر: 235536تاریخ: 1400/7/7 00:00
آرش رضاوند: از الان درباره قهرمانی حرف نزنید

آرش رضاوند، بازیکن بی‌غل وغش و زحمتکش استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توان استقلال را از هم اکنون در کورس قهرمانی دید، می‌گوید: «از الان نمی‌توان به هواداران قول قهرمانی داد.
 شرایط خیلی سخت است. ما تغییرات زیادی داشتیم ولی امیدوارم با این شرایط در آخر فصل دل هواداران را شاد کنیم. انتظار لیگ سختی را داریم و به نظرم خیلی از تیم‌ها قوی بسته شده‌اند. با این حال ما وظیفه خواهیم داشت تا با بالاترین توان و انگیزه برای خوشحالی هواداران تلاش کنیم و امیدوارم اتفاقات خوبی را در پایان فصل شاهد شبازیکنان خوبی جذب کرده‌اند و هر سال هواداران از ما انتظار قهرمانی دارند اما امیدوارم در طول فصل آرامشی داشته باشیم که به این هدف دست پیدا کنیم.
 فصل گذشته ما چنین آرامشی نداشتیم؛ در میان فصل اتفاقاتی رخ می‌داد که باورنکردنی بود ولی امیدوارم امسال این شرایط رقم بخورد.»
 رضاوند که سال سوم خود را با استقلال سپری می‌کند، درباره حضور دوباره‌اش در استقلال می‌گوید: «در استقلال همیشه انتظار از بازیکنان بالاست و قطعاً از من هم انتظار وجود دارد. امیدوارم که خوب کار کنم و در موفقیت تیم نقش داشته باشم. به خوبی از وظیفه سنگینی که بر گردن دارم آگاه هستم و تلاش می‌کنم امسال به بهترین شکل در کنار دیگر بازیکنان و کادرفنی در کسب نتیجه سهیم باشم.»

Page Generated in 0.0066 sec