printlogo


کد خبر: 235526تاریخ: 1400/7/7 00:00
آغاز قصه‌های استقلال شروع شد!
داستان فرهاد و مصطفی

سامان موحدی راد
 
در استقلال کم و بیش اوضاع در حال سامان گرفتن است. دیروز در خبرها بود که برخی تجهیزات مثل لباسشویی در باشگاه خریداری و نصب شده. همین خبر ساده و کمی خجالت‌آور به سادگی نشان می‌دهد که این باشگاه در چه وضعیتی به سر می‌برد؛ تقریباً در نقطه صفر در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات. 
چنانکه خرید ماشین لباسشویی برای باشگاه ارزش خبری پیدا می‌کند و در کانال‌های تلگرامی سر و کله‌اش پیدا می‌شود اما به هر حال حضور مدیری چون مصطفی آجورلو در گام‌های نخست تأثیر مستقیمش را نشان داده است.
استقلال حالا به دنبال یک زمین تمرین ثابت و کمی امکانات برای باشگاهش هست اما خیلی پیش از این اقدامات، مصطفی آجورلو در اقدامی مهم قرارداد سرمربی‌اش را سه ساله تمدید کرد. آمدن آجورلو به استقلال برای خیلی‌ها این تصور را ایجاد کرد که با توجه به روابط خوب او و جواد نکونام و همچنین استعفای نکونام از فولاد این فرصت برای کاپیتان سابق استقلال ایجاد می‌شود که به عنوان سرمربی روی نیمکت تیمش بنشیند اما آجورلو در همان گام نخست این شایعات را در نطفه خفه کرد و خیلی زود با فرهاد مجیدی قراردادی بلند مدت بست. 
آجرلو در همان دیدار تمجیدهای فراوانی از فرهاد مجیدی کرد و او را سرمایه باشگاه خواند و منش خودش را استفاده از سرمایه‌ها و احترام گذاشتن به آنها بیان کرد. او همچنین از ویژگی‌های رفتاری فرهاد مجیدی تعریف کرد و گفت که مجیدی انسانی متواضع و افتاده است. به این ترتیب حکم ماندن سه ساله مجیدی در استقلال امضا شد.
حالا بار دیگر خبرهایی از جذب بازیکنان جدید در استقلال مطرح شده است. یکی، دو ستاره مهاجرت کرده از این تیم در کنار چند اسم خارجی که به زودی به استقلال اضافه خواهند شد. به این ترتیب احتمالاً فرهاد مجیدی به همه خواسته‌هایش در استقلال می‌رسد. 
گیریم با کمی تأخیر اما آیا همه این رویدادهای خوب منجر به این می‌شود که فرهاد مجیدی تا پایان قرارداد سه ساله‌اش با استقلال بماند؟ طبیعتاً نه. می‌دانیم که مهم‌ترین چیزی که همه از فرهاد مجیدی می‌خواهند، نتیجه گرفتن است. استقلال سال‌هاست که دور از جام زندگی می‌کند و این دوری برای هوادارانش سخت آمده است. حالا که شرایط در باشگاه کمی مساعد شده و بوی بهبود از اوضاع جهان برای استقلالی‌ها می‌آید انتظار از فرهاد مجیدی این است که خواسته‌های هواداران را اجابت کند. 
تنها چیزی که فرهاد مجیدی را از برف زمستانی امسال عبور می‌دهد و موجب می‌شود او و استقلال بهار سال بعد را ببینند، نتیجه گرفتن فرهاد مجیدی است. استقلال حالا نیاز به حفظ آرامش دارد. رفتار تیم جدید مدیریتی که فعلاً در این مسیر است. فرهاد مجیدی با تجربه هم اگر در این مسیر حرکت کند، استقلال به روزهای خوبی می‌رسد.
 

Page Generated in 0.0048 sec