printlogo


کد خبر: 235525تاریخ: 1400/7/7 00:00
طنزیم
شیر تو شیر

هومن جعفری

پدر آندرا هررا مذاکرات پسرش با بارسایی‌ها را فاش کرد و گفت: «در مقطعی آندر با بارسلونا وارد مذاکره شد ولی به دلایل زیادی انتقال او صورت نگرفت. البته می‌دانم که پسرم حسرت بازی نکردن برای یکی از سه غول بزرگ اسپانیا را نخواهد خورد چون از نظر او بزرگترین تیم اسپانیا رئال ساراگوساست؛ یعنی باشگاهی که همه چیز را از آن شروع کرد. همه ما نتایج ساراگوسا را تعقیب می‌کنیم و امیدواریم بالاخره طلسم بشکند و امسال بتواند به لالیگا برگردد.»
فقط کافی بود که این مصاحبه در ایران برگزار می‌شد و پدر یک بازیکن چنین جمله‌ای را می‌گفت. فقط فکر کنید می‌گفت: از نظر پسر من استقلال و پرسپولیس و تراکتور یا سپاهان بزرگترین تیم‌های ایران نیستند بلکه تیم (مثلاً) شموشک نوشهر یا پاس همدان بزرگترین تیم ایران است و امیدواریم دوباره به لیگ برگردد!
ببینید هواداران تیم‌های دیگر چه بلایی سر این بازیکن بخت برگشته می‌آوردند!
***
مراسم قرعه کشی لیگ یک دیروز انجام شد و جا دارد از طریق همین تریبون به مسئولان این لیگ بابت فصلی که در پیش دارند، پیشاپیش تسلیت عرض کنیم! سایپایی‌ها که می‌گویند ما لیگ برتری هستیم و دادگاه بین‌المللی ورزش قرار است حق ما را بگیرد! بادران امتیازش را به یک باشگاه دیگر فروخته ولی انگار معامله درست پیش نرفته! استقلال ملاثانی دعوای مالکیتی دارد! خودتان حساب کنید مسابقات چه بشود!
 

Page Generated in 0.0047 sec