printlogo


کد خبر: 235517تاریخ: 1400/7/7 00:00
از کرایه آمبولانس تا اسکان در هتل
پین در هتل منتظر خانواده!

مصطفی آجورلو در تلاش است تا شرایط متفاوتی را برای استقلال ایجاد کند و بهانه فنی را به هر شکل ممکن از بازیکنان و کادرفنی بگیرد. آجورلو در شرایطی که می‌کوشد یک زمین تمرین مناسب برای استقلال دست و پا کند برای تأمین دیگر امکانات نیز پیشقدم شده است. در همین راستا او یک دستگاه آمبولانس برای باشگاه کرایه کرده تا از امروز در تمرینات مستقر شود. این اقدام به جهت ایمنی و سلامتی اعضای تیم فوتبال استقلال در دستور کار مدیریت استقلال قرار گرفته است. البته پیش از این مدیران استقلال حساسیتی روی حضور آمبولانس در تمرین از خود نشان نمی‌دادند اما به نظر می‌رسد آجورلو روی این موضوع حساس است و تلاش می‌کند رویه تازه‌ای را در باشگاه استقلال بنا کند. مضاف بر این تصمیم، باشگاه استقلال با اینکه تعهدی در جهت تهیه مسکن برای بازیکنان داخلی جدید ندارد اما چون بعضی از این بازیکنان به دلیل مشکلات مختلف هنوز نتوانسته‌اند مسکن خود را تهیه کنند، قصد دارد در جهت تمرکز این بازیکنان در دوران آماده‌سازی، آنها را به صورت موقت در یکی از هتل‌های مناسب تهران اسکان دهد.
 علاوه بر این محل اسکان گابریل پین نیز به هتل منتقل شده تا مربی استقلال نیز دغدغه‌ای برای ادامه حضور در استقلال نداشته باشد. البته اسکان مربی استقلال در هتل موقتی است. پین طبق توافقی که با مدیران باشگاه استقلال داشته باید به زودی اعضای خانواده‌اش را هم به تهران بیاورد. 
البته بعد از اینکه باشگاه توانست برای او آپارتمانی اجاره کند، اعضای خانواده او نیز به تهران خواهند آمد تا در کنار او قرار بگیرند.
 
 

Page Generated in 0.0055 sec