printlogo


کد خبر: 235511تاریخ: 1400/7/7 00:00
منچستر یونایتد – ویارئال؛ ساعت 22:30
شیاطین سرخ به دنبال انتقام

منچستر یونایتد چهار ماه پیش در فینال لیگ اروپا به ویارئال باخت و حالا به دنبال انتقام از رقیب اسپانیایی خود خواهد بود. یونایتد در روز اول این فصل لیگ قهرمانان برابر یانگ بویز با نتیجه دو بر یک شکست خورد و ویارئال در خانه برابر آتالانتا به تساوی دو- دو رسید. طرفداران منچستر یونایتد انتظار داشتند سپتامبر برای‌شان ماه آسانی باشد اما چند هفته اخیر برای این تیم پرچالش بوده است. آنها در چهار بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، سه باخت را تجربه کرده‌اند.
یونایتد در میانه چهار بازی خانگی پیاپی است و حالا مقابل تیمی به میدان می‌رود که در پنج دیدار اخیر در اروپا نتوانسته آن را شکست دهد. در واقع، هر پنج بازی اخیر دو تیم با تساوی به پایان رسیده و چهار بازی گلی هم نداشته است. تنها دیداری که گل به همراه داشت، فینال لیگ اروپا بود که با تساوی یک- یک به ضربات پنالتی رفت و ویارئال با نتیجه 11 بر 10 پیروز شد.
یونایتد برابر تیم‌های اسپانیایی در لیگ قهرمانان عملکرد ضعیفی داشته و در هفت دیدار اخیر مقابل آنها پیروزی به دست نیاورده است. آخرین باری که یونایتد یک تیم اسپانیایی را برده به اکتبر 2013 و پیروزی برابر رئال سوسیداد برمی‌گردد.
اوله گونار سولشر هم تنها مربی تاریخ باشگاه است که بیش از 50 درصد دیدارهایش در لیگ قهرمانان را باخته است. البته یونایتد تاکنون نشده که هر دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان را ببازد.
در سمت دیگر، مردان اونای امری در شش بازی در لالیگا پنج تساوی به دست آورده‌اند. در این مقطع از فصل در پنج لیگ بزرگ اروپا، تنها آینتراخت فرانکفورت به این تعداد مساوی دارد. جرارد مورنو که فصل گذشته 30 گل زد، در این فصل هنوز گلی به ثمر نرسانده است.
ویارئال در 16 بازی اخیر خود در اروپا (لیگ اروپا و لیگ قهرمانان) شکست نخورده است. امری در هفت دیداری که به عنوان مربی به دیدار یونایتد رفته، تنها دو برد داشته است. اوله گونار سولشر سه تغییر ناگزیر را در خط دفاعی خواهد داشت، چرا که آرون وان-بیساکا محروم است و هری مگوایر و لوک شاو هم در بازی با استون ویلا مصدوم شدند. دیوگو دالوت و الکس تلس در دو سمت خط دفاعی قرار می‌گیرند و ویکتور لیندلوف هم به اریک بایی در قلب دفاع ترجیح داده خواهد شد.
مارکوس رشفورد و آماد دیالو هم از ناحیه شانه و ران مصدوم هستند. جیدون سانچو و جسی لینگارد هم احتمالاً نیمکت‌نشین خواهند بود. کریستیانو رونالدو در خط حمله به میدان می‌رود و با 178 بازی، رکورد ایکر کاسیاس در زمینه تعداد بازی در لیگ قهرمانان را خواهد شکست. در ویارئال، اوضاع مورنو و دنی رابا نامشخص است. ساموئل چوکوئزه هم در این فصل هنوز بازی نکرده است. امری احتمالاً ترکیبی مشابه با دیدار با رئال مادرید را به میدان می‌فرستد. فرانسیس کوکلان مقابل آتالانتا اخراج شد و تریگروس در کنار اتین کاپوئه و دنی پارخو در خط میانی حضور می‌یابد.
پائو تورس که زیر نظر یونایتد بود در قلب دفاع کنار رائول آلبیول بازی می‌کند و پشت سر آنها جرونیمو رویی حضور خواهد داشت که پنالتی پیروزی‌بخش دیدار قبلی دو تیم را زد.
 
‌ترکیب احتمالی
منچستر یونایتد: دخئا؛ دالوت، لیندلوف، واران، تلس؛ مک‌تومینای، فرد؛ گرین‌وود، فرناندس، پوگبا؛ رونالدو.
ویارئال: رویی؛ فویت، آلبیول، تورس، آ. مورنو؛ پارخو، کاپوئه، تریگروس؛ دانخوما، آلکاسر، پینو.
 

 


Page Generated in 0.0056 sec