printlogo


کد خبر: 235509تاریخ: 1400/7/7 00:00
یوونتوس-چلسی؛ ساعت 22:30
قهرمان اروپا برابر غول زخم خورده ایتالیا

چلسی، مدافع عنوان قهرمانی اروپا، در بازی امشب مقابل یوونتوس به دنبال یک واکنش مناسب به باخت برابر منچسترسیتی است. غول ایتالیایی هم چهارمین پیروزی در پنج بازی اخیرش را می‌خواهد ضمن اینکه به دنبال تداوم رکورد شکست‌ناپذیری در برابر آبی‌های لندنی با چهار بازی است.
تیم ماسیمیلیانو آلگری که در چهار بازی اولش در لیگ ایتالیا بردی به دست نیاورد و بدترین آمار 60 سال اخیرش را بجا گذاشت، با دو برد 3 بر2 مقابل اسپتزیا و سمپدوریا جان گرفته و به نیمه بالای جدول رسیده. یووه در میانه دوران بحرانی‌اش در لیگ، در اولین بازی لیگ قهرمانان با 3 گل مالمو را برد اما حریف بعدی چلسی است که در 32 بازی آخرش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تنها سه باخت داشته اما یووه در آخرین دیدار در مرحله گروهی 2013-2012 یعنی بعد از اولین قهرمانی چلسی در اروپا 3 بر صفر آبی‌ها را شکست داده البته در آخرین بازی مقابل رقبای انگلیسی در آبان سه سال قبل به منچستریونایتد باخته است.
تیم توماس توخل در آخرین بازی خود مقهور نمایش بی‌نقص شاگردان پپ گواردیولا شد تا مشخص شود برای دفاع از عنوان قهرمانی اروپا و رقابت در کورس قهرمانی لیگ برتر چه کار سختی دارد. این تیم در اولین بازی اروپایی این فصل با گل روملو لوکاکو به برد خفیف یک بر صفر برابر زنیت سنت پترزبورگ رسید. توخل با 68 درصد پیروزی در بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان سومین مربی پرافتخار این تیم رقابت‌ها بعد از یوپ هاینکس (73 درصد) و گواردیولا
(71 درصد) به حساب می‌آید. چلسی در حالی به تورین می‌رود که در چهار بازی آخرش در زمین رقبای ایتالیایی (اینترمیلان، ناپولی، یوونتوس و رم) شکست خورده اما بعد از این بازی، دیدارهای روی کاغذ آسانی دارد و کسب یک نتیجه خوب در استادیوم یوونتوس می‌تواند شروع خوبی برای تیم توخل در رقابت‌های مختلف رقم بزند.
 
اخبار تیمی
یوونتوس در برد این هفته مقابل سمپدوریا دو بازیکن هجومی خود آلوارو موراتا و پائولو دیبالا را به دلیل مصدومیت از دست داد و برای همین شاید آلگری به جای 2-4-4 از سیستم 3-3-4 استفاده کند که در آن مویسه کین را دو بال تیم، فدریکو کیزا و دژان کولوسفسکی همراهی می‌کنند. وویچیک شزنی بعد از چند بازی ضعیف در بازی با سمپدوریا به نیمکت رفت و شاید ماتیا پرین که جای او را در ترکیب اصلی گرفت، در این بازی هم درون دروازه بایستد اما ماتیس دلیخت که شایعاتی درباره رفتنش به چلسی مطرح بود، با وجود بازی برابر سمپدوریا از ابتدا، جای خودش را به جورجو کیلینی 37 ساله بدهد تا در قلب دفاع کنار لئوناردو بونوچی قرار بگیرد. چلسی احتمالاً بدون بال-مدافع راست خود، ریس جیمز باید برابر یوونتوس بازی کند؛ او در نیمه اول بازی با منچسترسیتی به دلیل مصدومیت مچ مجبور به ترک زمین شد. 
انتظار می‌رود سزار آسپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی جای این بازیکن 21 ساله را بگیرد ضمن اینکه تیاگو سیلوا، به آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر در دفاع سه نفره ملحق می‌شود. میسون ماونت و کریستین پولیشیچ هم که برابر سیتی بازی نکردند، همچنان وضعیت مبهمی دارند. دو هافبک خط میانی ژرژینیو و کوواچیچ هستند و انگولو کانته به دلیل مثبت شدن تست کرونا در این بازی غایب است. دو آلمانی خط حمله چلسی، تیمو ورنر و کای هاورتز که مقابل زنیت در ترکیب اصلی نبودند، شاید در کنار روملو لوکاکو، در پست بال بازی کنند.
 
ترکیب احتمالی: 
یوونتوس: پرین؛ دانیلو، کیلینی، بونوچی، ساندرو؛ بنتانکور، لوکاتلی، رمزی؛ کیزا، کین، کولوسفسکی
چلسی: مندی؛ کریستنسن، تیاگو سیلوا، رودیگر؛ آسپیلیکوئتا، کوواچیچ، ژرژینیو، آلونسو؛ هاورتز، لوکاکو، ورنر
 

 


Page Generated in 0.0050 sec