printlogo


کد خبر: 235507تاریخ: 1400/7/7 00:00
بنفیکا – بارسلونا؛ ساعت 22:30
در جست‌وجوی اولین برد

بنفیکا و بارسلونا به دنبال اولین پیروزی خود در این فصل لیگ قهرمانان هستند. مردان ژرژ ژسوس در اولین بازی برابر دینامو کیف به تساوی بدون گل رسیدند و بارسا هم سه بر صفر به بایرن مونیخ باخت.
مردان ژسوس پس از یک سال به لیگ قهرمانان برگشته‌اند. آنها با غلبه بر اسپارتاک مسکو و پی‌اس‌وی آیندهوون به مرحله گروهی این رقابت‌ها راه یافتند اما در لیگ پرتغال اوضاعی عالی دارند و هر هفت بازی خود را برده‌اند. این تیم در تمامی دیدارهایی که در آنها گل زده، دست کم دو گل را به ثمر رسانده است اما دو دیداری که آنها نتوانستند گل بزنند در لیگ قهرمانان بوده که هر دو هم خارج از خانه بوده است.
بنفیکا در شش بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان در استادیو دالوز، پنج پیروزی کسب کرده و امیدوار است با شروع ضعیف بارسا، این تیم را شکست دهد.
در سمت دیگر، تیم رونالد کومان در این فصل لالیگا شکست نخورده است. بارسلونا یکشنبه با تیم جوانی به مصاف لوانته رفت، که این به دلیل مصدومیت‌ها، بیماری‌ها و محرومیت‌ها بوده است. آنها در این بازی سه بر صفر پیروز شدند و به سه بازی بدون برد در تمامی رقابت‌ها پایان دادند. با این حال، ابهامات زیادی درباره آینده کومان در این تیم وجود دارد، هر چند که گفته می‌شود باشگاه بارسلونا پولی ندارد که برای اخراج او بپردازد.
بارسا در هشت بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان نباخته است و در چهار دیدار آخر با بنفیکا گلی دریافت نکرده است. آخرین دیدار دو تیم در مرحله گروهی فصل 13-2012 لیگ قهرمانان در نوکمپ بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید.
محرومیت لوکاس وریسیمو، مدافع بنفیکا تمام شده و او جای موراتو را در قلب دفاع می‌گیرد و کنار نیکولاس اوتامندی و یان فرتونگن بازی خواهد کرد. عادل تاعرابت محرومیتی طولانی در لیگ دارد اما می‌تواند در لیگ قهرمانان بازی کند. رومن یارمچوک هم در خط حمله بازی می‌کند، چرا که هریس صفروویچ تا دیدارهای ملی غایب خواهد بود.
پیتزی و اورتون امیدوارند در کناره‌های میدان بازی کنند اما کار آنها برای رقابت با رافا سیلوا و داروین نونیس سخت خواهد بود.
بارسلونا همچنان سرخیو آگوئرو، عثمان دمبله و مارتین برایت‌ویت را در اختیار ندارد. جوردی آلبا هم که مقابل بایرن مونیخ مصدوم شد، احتمالاً در این بازی حضور نخواهد داشت اما آنسو فاتی سرانجام مقابل لوانته به میدان برگشت.
الخاندرو بالده از ناحیه کمر و سرخی روبرتو به دلیل مشکل معده دور از میادین بوده‌اند اما خبر رسیده که پدری شاید به بازی با بنفیکا برسد.
فرنکی دیونگ در لالیگا محروم است ولی در لیگ قهرمانان به جای گاوی یا نیکو گونسالس به میدان خواهد رفت. سرجینیو دست هم در صورت غیبت آلبا و بالده، در پست مدافع چپ بازی خواهد کرد.
 
‌ترکیب احتمالی
بنفیکا: ولاچودیموس؛ وریسیمو، اوتامندی، فرتونگن؛ پیتزی، وایگل، ماریو، گریمالدو؛ سیلوا، یارمچوک، نونیس.
بارسلونا: تراشتگن؛ مینگوئسا، پیکه، آرائوخو، دست؛ فرنکی دیونگ، بوسکتس، پدری؛ کوتینیو، لوک دیونگ، دپای.
 

 


Page Generated in 0.0058 sec