printlogo


کد خبر: 235506تاریخ: 1400/7/7 00:00
پیگیری فدراسیون تا نقطه پایان!
تحویل دوچرخه پرحاشیه

در سیستم ورزش ایران به ندرت اتفاق می‌افتد که یک ماجرا و موضوع تا این اندازه دقیق و با پشتکار پیگیری شود. با این حال وقتی پای لجبازی و مسائل کم اهمیت در میان باشد، همه تا آخر کار می‌روند و به این راحتی‌ها ول کن ماجرا نیستند! چیزی شبیه به ماجرای تمام نشدنی دوچرخه سعید صفرزاده که در نهایت با تلاش همه جانبه فدراسیون پس گرفته شد و این دوچرخه‌سوار المپیکی با همه مقاومتی که از خود نشان می‌داد، مجبور شد این دوچرخه را تحویل دهد.
در اینکه در این ماجرا حق با فدراسیون بوده و او باید دوچرخه را تحویل می‌داده شکی نیست. با این حال آنقدر که برای پس گرفتن این دوچرخه تلاش شد، برای خریدنش جدیت و اراده دیده نمی‌شد. تا زمانی که صفرزاده در رسانه‌ها اعتراض نکرد، خبری از دوچرخه نشد و در نهایت در فاصله کمتر از یک ماه تا المپیک توانست دوچرخه‌اش را تحویل بگیرد.
پس از المپیک اما فدراسیون پرحاشیه دوچرخه سواری که شرایط وخیمی را هم پشت سر می‌گذارد، آنقدر تلاش کرد و فشار رسانه‌ای ایجاد کرد تا صفرزاده را مجبور کند دوچرخه را تحویل دهد. اتفاقی که گویا روز گذشته افتاده است.
پس از برگزاری جلسات و توافقاتی که میان فدراسیون دوچرخه سواری و اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی صورت گرفت، سعید صفرزاده رکابزن المپیکی ایران دوچرخه را روز گذشته تحویل اداره ورزش و جوانان استان خود داد. پیش از این جلسه کمیته انضباطی برگزار شده بود و تا امروز به این رکابزن فرصت داده شد که دوچرخه را تحویل دهد.

Page Generated in 0.0056 sec