printlogo


کد خبر: 235504تاریخ: 1400/7/7 00:00
محمودی: قرار بود 60 درصد تیم ملی از جوانان باشد

بهنام محمودی یک بار دیگر پس از نتایج ضعیف در والیبال ایران و اتفاق‌های ناخوشایند، فرصتی پیدا کرده تا به داورزنی حمله کند و موضوعاتی را مطرح کند که تاریخ انقضای آنها گذشته. مطالب بیاتی که اگر در زمان درست خودشان گفته می‌شد شاید می‌توانست از بسیاری اتفاق‌ها جلوگیری کند.
محمودی حالا که عطایی در دومین مأموریتش موفق نشده، تازه یادش آمده که قول و قرارهایی با او در کمیته فنی گذاشته شده و زمان آن رسیده تا آنها را مطرح کند: «قبل از المپیک قرار شد برای هدایت ایران در رقابت‌های آسیایی تصمیم‌گیری داشته باشیم و برای همین جلسه‌ای با عنوان «تصمیم‌گیری برای تیم ملی در رقابت‌های جوانان جهان و آینده والیبال ایران» برگزار شد. بهروز عطایی در آن جلسه برنامه‌های خود را ارائه داد. عطایی گفت که می‌خواهد در جام ملت‌های آسیا ۶۰ درصد از بازیکنان تیم ملی، جوانان باشند و ۳ یا ۴ بازیکن المپیکی با خود به رقابت‌های آسیایی ببرد تا در فینال آسیا که بازی مهمی است، از آنها استفاده کند. عطایی بیان داشت که در بقیه بازی‌ها از جوانان استفاده می‌کند تا با هماهنگی خوب به رقابت‌های جوانان جهان اعزام شوند اما این گفته‌های عطایی اتفاق نیفتاد و نظرش را عوض کرد. او با استفاده از بازیکنان باتجربه، در نظر داشت که ایران را حداقل به مقام نایب قهرمانی آسیا برساند. عطایی بازیکن خوبی بوده و مربی خوبی نیز هست اما به او گفتم که تمرکزش را روی تیم جوانان بگذارد و بزرگسالان را به آقای تندروان که دستیار آلکنو بوده بسپارد. حتی به عطایی گفتم که باید از عنوان قهرمانی خود در جوانان جهان دفاع کنیم اما کسی گوش نکرد.»
او ادامه داد: «انتظار از تیم جوانان ایران این بود که حداقل جزو هشت تیم برتر مسابقات جهانی باشند و از گروه خود صعود کنند. ایران مدافع عنوان قهرمانی بوده و برای والیبال ایران که اهدافش حضور در چهار تیم برتر المپیک بود، صعود نکردن جوانان از گروه‌شان خوب نیست؛ چرا که این تیم در آینده پشتوانه تیم بزرگسالان است.»
بهنام محمودی در شرایطی این حرف‌ها را مطرح می‌کند که خودش در روز پایانی تمرین تیم بزرگسالان، بدون هیچگونه دعوتی برای حمایت به سالن آمده بود!

Page Generated in 0.0056 sec