printlogo


کد خبر: 235492تاریخ: 1400/7/6 00:00
از امید به درخشش طارمی مقابل لیورپول تا رژیم غذایی دردسرساز رونالدو

رسول مجیدی     @Rasoulmajidi
 
۱ - امشب لیگ قهرمانان دوباره بر می‌گردد و شاهد بازی‌های جذابی خواهیم بود. کاش بازی‌ها همزمان نبودند و می‌شد همه‌شان را با خیال راحت دید. حداقل چندتایی‌شان را باید می‌شد جدا جدا دید. امشب هم پاری‌سن‌ژرمن با سیتی بازی دارد که قطعاً بازی جذابیست. دو تیم تازه‌به دوران رسیده که مدعی لیگ قهرمانان هم هستند. ضمناً شاید مسی هم در ترکیب باشد و تقابلش با پپ گواردیولا جذاب خواهد بود. میلان هم با اتلتیکو مادرید بازی دارد که نمی‌شود به سادگی ازش رد شد. همینطور رئال مادرید و شریف. تیم تازه‌صعود کرده مولداویایی برابر پرافتخارترین تیم جام قرار می‌گیرد. باز خدا را شکر بازی اینتر – شاختار زودتر برگزار می‌شود و می‌توان کامل تماشایش کرد. این بازی را شبکه ورزش پخش می‌کند. شاختار پارسال حسابی اینتر را آزار داد اما قطعاً مهم‌ترین بازی برای ما ایرانی‌ها تقابل لیورپول و پورتوست؛ مهدی طارمی در مقابل صدرنشین انگلیس. طارمی در بازی با اتلتیکومادرید ستاره بازی بود و یک گل هم زد اما با همه حاشیه‌ها و بحث‌هایی که می‌دانید آن گل قبول نشد. حالا او که یکی از بهترین گل‌های فصل پیش لیگ قهرمانان را زده تشنه گلزنی دوباره در این جام است. تشنه گلزنی دوباره مقابل یک تیم مطرح اروپایی. این مهم می‌تواند دوباره مهدی را به سرتیتر اخبار تبدیل کند. افزایش کیفیت طارمی واقعاً چشمگیر بوده. گل آخر او در لیگ پرتغال که نسبتاً از وسط زمین زد محشر بود و باعث شد در پرتغال لقب پوشکاش را از رسانه‌ها بگیرد. طارمی می‌تواند ستاره بازی امشب باشد و همه نگاه‌ها به اوست. این بازی امشب از طریق برنامه لذت فوتبال شبکه ورزش پخش می‌شود.
۲ - هر وقت تیم پاری‌سن‌ژرمن بازی دارد و دوناروما را روی نیمکتش قرار می‌دهد، صفحات هواداری باشگاه میلان غرق در شادی می‌شوند. عشق می‌کنند اصلاً. مدام عکس او را که در حال غصه خوردن روی نیمکت به نظر می‌رسد به اشتراک می‌گذارند و به او پوزخند می‌زنند. جالب اینجاست دروازه‌بان جدید میلان هم خوب از آب درآمده و در تمامی بازی‌ها فیکس است. دوناروما یکی از دلایل جدایی‌اش از میلان را تمایلش برای بازی در لیگ قهرمانان اعلام کرده بود و حالا خود او در پاریس از روی نیمکت باید بازی‌های لیگ قهرمانان را تماشا کند و جانشینش در میلان مشغول دلبری در این جام است. دوناروما که متوجه شده گزینه اول پوچتینو نیست و او روی ناواس نظر مساعدتری دارد، قصد دارد اگر وضع به همین منوال پیش برود درخواست جدایی دهد. او بهترین بازیکن یورو ۲۰۲۰ بود. دست‌کم هیأت ژوری که این نظر را داشت و جایزه بهترین بازیکن تورنمنت را به او داد اما حالا جایی در دروازه تیمش ندارد. به نظر می‌رسد مشکلات پاری‌سن‌ژرمن فراتر از ندرخشیدن مسی در این تیم باشد.
 ۳ - این خبر را هم بخوانید که جالب است. هم درباره حرفه‌ای‌گری و نوع خوراک کریستیانو رونالدو و هم درباره اینکه قراردادش با منچستر چه جزئیاتی که ندارد! «بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد با تحقق یکسری شروط همراه شد که فقط مالی و ورزشی نبود و البته از ورزشکاری در کلاس جهانی مانند او هم انتظار چنین چیزی می‌رفت. 
یکی از شروطی که او در قراردادش با یونایتد تعیین کرد، اضافه شدن رژیم غذایی‌اش به برنامه آشپز شیاطین سرخ بود که البته به مذاق برخی از هم‌تیمی‌های‌اش خوش نیامده است. طبق گزارش نشریه سان، ستاره پرتغالی مواد غذایی که برای سلامت خودش و سایر بازیکنان تیم مفید است را به فهرست غذاهای آشپز تیم افزوده که یکسری از آنها مورد علاقه هم‌تیمی‌هایش نیست. 
یکی از آن غذاها، خوراکی پرتغالی به نام باکالیو است که از تخم مرغ، ماهی و گوشت یکسری جانوران دریایی دیگر تشکیل می‌شود. یک منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد در این باره به نشریه سان گفت: کریستیانو این غذا را دوست دارد و خیلی با رژیمش هم سازگار است اما سایرین آن را دوست ندارند. کریستیانو خیلی روی این چیزها تمرکز دارد و آشپزها هم سعی می‌‌کنند به او کمک کنند. چند روز قبل هم لی گرانت دروازه‌بان سوم تیم منچستریونایتد فاش کرد که کریستیانو رونالدو قصد دارد تغییراتی را در رژیم غذایی هم‌تیمی‌‌هایش اعمال کند که یکی از آنها حذف یا سبک کردن دسر بعد از غذای بازیکنان در وعده شام در شب پیش از بازی‌های تیم است. او گفت: ما داریم به عادات غذایی او نگاه می‌کنیم و خب مسلماً او سالمترین و تمیزترین غذاهایی که شما می‌توانید تصور کنید را مصرف 
می‌کند.»
 

Page Generated in 0.0056 sec