printlogo


کد خبر: 235475تاریخ: 1400/7/6 00:00
خبر

بلیهی هم مصدوم شد
به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، علی البلیهی، بازیکن خط دفاعی الهلال از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و تحت درمان است ضمن اینکه الهلال دوره درمانی البلیهی را مشخص نکرده است. بدین ترتیب تعداد بازیکنان آسیب دیده الهلال به 7 نفر افزایش یافت. عبدالله لطیف دیگر بازیکن الهلال روز یکشنبه دومین مرحله درمانی‌اش را آغاز کرد ضمن اینکه گفته شد ناصرالدوسری هم تمرینات اختصاصی‌اش را آغاز کرده و به بازی پرسپولیس می‌رسد اما هنوز زمان بازگشت محمد البریک، سلمان الفرج، سالم الدوسری و کاریلو به تمرین‌های گروهی الهلال مشخص نیست.
 
 
پرونده اوساگونا در CAS
پرونده کریستین اوساگونا به دادگاه داوری ورزش CAS ارجاع داده شد و باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی صادره از سوی فیفا، اعتراض کرد. بنا بر اعلام ایمان حسین‌پور شرفشاد، معاون حقوقی باشگاه، کمیته وضعیت فیفا چندی پیش نسبت به طرح شکایت از سوی اوساگونا، رأی خود را صادر کرد و حکم داد که باشگاه پرسپولیس نسبت به پرداخت ۹۶ هزار دلار به این بازیکن اقدام کند. اوساگونا در نیم‌فصل لیگ نوزدهم به پرسپولیس ملحق شد و در انتهای فصل، رختکن سرخپوشان را ترک کرد.
 
 
ارسال مدارک
بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه پرسپولیس فهرست اعضای این تیم برای روادید سفر به عربستان همراه با مدارک مورد نیاز از طرف باشگاه پرسپولیس ارسال شد.
 
 
آکادمی صاحب جی پی اس
با اعلام رسانه رسمی آکادمی پرسپولیس، تیم فوتبال امید این باشگاه در تمرین روز یکشنبه خود از تکنولوژی جی پی اس‌، برای ارزیابی دقیق‌تر نفرات استفاده کرد. با توجه به پیگیری‌های محسن خلیلی  مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس و به منظور ارزیابی دقیق‌تر سرخپوشان در تمرین و بازی، دستگاه‌های جی پی اس در تمرین‌ها و بازی‌ها استفاده خواهد شد.

Page Generated in 0.0055 sec