printlogo


کد خبر: 235460تاریخ: 1400/7/6 00:00
سوژه

تغییر کادر فنی تیم ملی تکواندو قطعی شد
بعد از تمدید قرارداد فریبرز عسکری، کمیته فنی فدراسیون تکواندو تصمیم به تغییر کادر فنی تیم ملی بانوان و تغییر مهرو کمرانی گرفته است.
جلسات کمیته فنی فدراسیون تکواندو برای بررسی شرایط تیم ملی در دو بخش بانوان و مردان همچنان ادامه دارد. بعد از مشخص شدن شرایط تیم ملی تکواندوی مردان، نتایج تیم ملی بانوان مورد بررسی قرار گرفت. نتیجه این بررسی منتج به رأی پایان همکاری مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان شده است که در جلسه بعدی کمیته این موضوع رسماً اعلام می‌شود.
طبق نظر اعضای کمیته فنی، کمرانی کارنامه قابل دفاعی نداشته و حتی کسب عنوان بهترین مربی آسیا در سال ۱۴۰۰ نیز باعث نشد تا کمیته فنی مجاب به ادامه همکاری با او باشد.
در جریان مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی لبنان در بیروت برگزار شد، تکواندوکاران تیم ملی بانوان به لحاظ فنی عملکرد خوبی نداشتند و تنها یک تکواندوکار مقابل کره جنوبی به پیروزی دست یافت و سایر نفرات در پیکار برابر رقبای اصلی خود از قزاقستان، ازبکستان، کره جنوبی و … نتیجه را واگذار کردند.
اعظم درستی که با تیم نونهالان ایران قهرمان جهان شد و عنوان بهترین مربی را کسب کرد، گزینه اصلی هدایت تیم ملی بانوان است. جلسه کمیته فنی امروز تشکیل می‌شود.
 
 
حمایت از کشتی در دستور کار هیأت اجرایی المپیک
نود و دومین نشست هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک، به ریاست سیدرضا صالحی امیری و حضور تمامی اعضا برگزار شد. در این نشست علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته این فدراسیون به هیأت اجرایی ارائه و از حمایت‌های کمیته ملی المپیک قدردانی کرد.
دبیر گفت: «اگر حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نبود کسب چهار مدال در المپیک میسر نبود.»
سپس در راستای حمایت از کشتی کشور مقرر شد تا پایان سال ضمن حمایت از این فدراسیون جهت برگزاری اردو و حضور در رقابت‌های پیش رو کلیه تعهدات و مطالبات باقیمانده صورت گیرد.
هادی ساعی، رئیس کمیسیون ورزشکاران و عضو هیأت اجرایی نیز توضیحاتی در خصوص کمیسیون ارائه کرد و با توجه به ضرورت برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران مقرر شد در روزهای آینده نشستی با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیر کل و هادی ساعی برگزار شود و با توجه به تصویب کلیات آن در نشست قبلی هیأت اجرایی، تصمیمات لازم در این باره صورت پذیرد.
 همچنین سرپرست خزانه‌دار نیز به ارائه گزارشی از عملکرد مالی کاروان اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو پرداخت که مورد استماع و تأیید اعضای هیأت اجرایی قرار گرفت.
 
 
اعزام کاروان کارگران به مسابقات جهانی شرکت‌ها
کاروان ورزشی کارگران برای شرکت در سومین دوره مسابقات جهانی شرکت‌ها روز چهارشنبه ۱۴ مهر عازم یونان می‌شود.
سومین دوره مسابقات جهانی شرکت‌ها از ۱۴ تا ۱۸ مهر در یونان آتن برگزار می‌شود، کاروان ورزشی ایران تحت عنوان «جهادگران تولید» با ۱۱۵ نفر ورزشکار، کادر فنی، سرپرست، کادر اجرایی و همراه در ۶ رشته ورزشی دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز (زنان و مردان)، شنا، فوتبال و والیبال ساحلی مردان در این دوره از مسابقات حضور دارد.
در این دوره از مسابقات جهانی، ۱۴ شرکت در اعزام ورزشکاران کارگر مشارکت دارند. همچنین مراسم بدرقه از کاروان ورزشی کارگران اعزامی به سومین دوره مسابقات جهانی شرکت‌ها، هفته آینده ۲ روز قبل از اعزام کاروان به این مسابقات با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر ورزش و جوانان در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.
کاروان ایران در دومین دوره این رقابت‌ها که در سال ۲۰۱۸ در فرانسه برگزار شد در اولین حضورش در مسابقات جهانی شرکت‌ها، با کسب ۳۱ مدال (۱۸ مدال طلا، ۸ نقره و ۵ برنز) در جایگاه سوم قرار گرفت.
 

 


Page Generated in 0.0045 sec