printlogo


کد خبر: 235456تاریخ: 1400/7/6 00:00
لژیونرها

لیگ فوتبال ستارگان قطر
پیروزی العربی در شب گلزنی مهرداد محمدی
تیم فوتبال العربی در شبی که مهرداد محمدی گل زد، برابر القطر به پیروزی دست یافت. در ادامه هفته چهارم لیگ فوتبال ستارگان قطر دو بازی برگزار شد. در یکی از این دیدارها السد جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه هفت بر دو الشمال را شکست داد.در دیگر دیدار برگزار شده، العربی که مهرداد محمدی را در ترکیب اصلی خود داشت برابر اف‌سی قطر به میدان رفت و با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد. گل نخست العربی را در این بازی مهرداد محمدی در دقیقه ۴۱ به ثمر رساند. او در دقیقه ۶۸ تعویض شد. 
 
 
لیگ برتر پرتغال
تساوی خانگی پورتیموننسه با نیمکت‌نشینی نیازمند
تیم پورتیموننسه در بازی خانگی به تساوی رضایت داد. بامداد دیروز (دوشنبه) تیم پورتیموننسه در هفتمین بازی فصل جاری لیگ برتر پرتغال به مصاف ویزلا رفت و در پایان نتیجه تساوی بدون گل را کسب کرد. پیام نیازمند دروازه‌بان نیمکت‌نشین پورتیموننسه در بازی برابر ویزلا بود. در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر پرتغال تیم پورتیموننسه با 11 امتیاز ششم است. 
 
 
ژوپیلرلیگ بلژیک
باخت خانگی شارلروا در حضور ۱۶ دقیقه‌ای قلی‌زاده
تیم شارلروا در هفته نهم ژوپیلرلیگ بلژیک با شکستی خانگی مواجه شد. در بازی پایانی هفته نهم ژوپیلرلیگ بلژیک یکشنبه شب تیم شارلروا 2 بر صفر مغلوب میشلن شد. دو گل این بازی را نیکولا استورم (20) و یوردی فانلربرخه (81) برای میشلن زدند.علی قلی‌زاده بازیکن خط میانی شارلروا که در مسابقه یکشنبه شب برابر میشلن نیمکت‌نشین بود از دقیقه 76 وارد زمین شد. تیم شارلروا با 13 امتیاز در رده دوازدهم جدول 18 تیمی ژوپیلرلیگ بلژیک قرار دارد.
 
 
لیگ فوتبال دانمارک
شکست خانگی وایله در حضور 32 دقیقه‌ای عزت‌اللهی
وایله در هفته دهم رقابت‌های لیگ فوتبال دانمارک در مصاف با سیلکبورگ متحمل شکست شد. از هفته دهم رقابت‌های لیگ فوتبال دانمارک، وایله قعرنشین مسابقات میزبان سیلکبورگ بود و با نتیجه 4 بر 2 متحمل شکست شد. در این بازی سعید عزت‌اللهی بازیکن ایرانی وایله از دقیقه 58 وارد میدان شد تا حضور 32 دقیقه‌ای در میدان داشته باشد. وایله با این شکست در امتیاز 2 و قعرنشین مسابقات باقی ماند. سیلکبورگ هم با این 3 امتیاز با 14 امتیاز تا رده پنجم صعود کرد. 
 
 
سوپرلیگ یونان
شکست آاک آتن در حضور حاجی‌صفی و انصاری‌فرد
آاک آتن در هفته چهارم رقابت‌های سوپرلیگ یونان در مصاف با پائوک شکست خورد. از هفته چهارم رقابت‌های سوپرلیگ یونان، آاک آتن میهمان پائوک بود و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.  
در این بازی احسان حاجی‌صفی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و کریم انصاری‌فرد از دقیقه 60 وارد میدان شد. میلاد محمدی هم که به تازگی راهی آاک شده است از دقیقه 75 جایگزین احسان حاجی‌صفی شد. آاک با این شکست در امتیاز 7 باقی ماند و به رده چهارم سقوط کرد. پائوک هم با این برد 9 امتیازی شد و تا رده سوم صعود کرد.  
 
 
لیگ فوتبال اوکراین
پیروزی زوریا با گلزنی زاهدی
زوریا از هفته نهم رقابت‌های لیگ فوتبال اوکراین در مصاف با دنیپرو با 4 گل پیروز شد. در این بازی اللهیار صیادمنش از ابتدا در ترکیب زوریا حضور داشت و در دقیقه 2+90 تعویض شد. شهاب زاهدی هم دیگر بازیکن ایرانی در ابتدا نیمکت‌نشین بود و از دقیقه 68 وارد میدان شد و در دقیقه 1+90 گلزنی کرد. زوریا با این برد 17 امتیازی شد و در رده پنجم قرار دارد. 

 


Page Generated in 0.0077 sec