printlogo


کد خبر: 235455تاریخ: 1400/7/6 00:00
لیست کره جنوبی برای بازی با سوریه و ایران اعلام شد
از بازگشت سون تا حضور بازیکن پیشین بارسلونا

پائولو بنتو برای 2 بازی مهم انتخابی جام‌جهانی قطر، 20 بازیکن را به تیم ملی کره جنوبی دعوت کرد تا به مصاف تیم ملی سوریه و تیم ملی کشورمان برود. تیم ملی کشورمان در تاریخ 20 مهر در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ملی کره جنوبی است و بد نیست نگاهی بیندازیم به بازیکنان حاضر در لیست تیم ملی کره جنوبی.
سون هئونگ مین که به دلیل مصدومیت دیدار مقابل لبنان را از دست داده بود به ترکیب کره بازگشت و با این حساب در بازی مقابل تیم ملی ایران حضور خواهد داشت. او اخیراً در دربی شمال لندن مقابل آرسنال گلزنی کرد و شرایط نسبتاً خوبی دارد.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز از دعوت شدن «سون بام کئون»، دروازه‌بان جئونبوک موتورز صحبت کرد و نوشت که برای اولین بار قرار است برای تیم ملی کشورش بازی کند.
یکی از بازیکنان مهم کره جنوبی «هوانگ هی چان» است، مهاجم باشگاه ولورهمپون که در لیگ برتر انگلیس در 3 بازی به یک گل رسیده است.
سایت یونهاپ از دعوت شدن بازیکن 24 تیم جئونبوک موتورز نیز نوشت. «پایک سئونگ هو» که توسط بنتو به این مسابقات دعوت شد محصول آکادمی بارسلونا است. او در سن 13 سالگی به لاماسیا رفت و نزدیک به 6 سال در این باشگاه فوتبال بازی کرد.
از نکات جالب توجه لیست کره جنوبی می‌توان به دعوت نشدن «لی کانگ این» اشاره کرد. بازیکن رئال مایوروکا که مقابل رئال مادرید در هفته گذشته گلزنی کرد توسط بنتو به تیم ملی دعوت نشد. «وون دو جائه» که در اولسان هیوندای بازی می‌کند نیز به تیم ملی فرا خوانده نشد تا این موضوع سوژه AFC شود.
پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی کره جنوبی، درباره دیدار شاگردانش مقابل سوریه و ایران، در مرحله پایانی انتخابی جام‌جهانی 2022 قطر در قاره آسیا گفت: «هدف ما در این دو بازی، پیروزی و کسب شش امتیاز است. در دیدارهای ماه سپتامبر تنها یک گل زدیم و چهار امتیاز گرفتیم، اما باید شش امتیاز به دست می‌آوردیم. تلاش می‌کنیم نسبت به دو بازی قبلی، در سبک بازی تهاجمی و ساختن فرصت‌های گلزنی بهتر باشیم و شرایط دفاعی فعلی تیم را حفظ کنیم.»بنتو تأکید کرده که با تمرکز روی نقاط ضعف تیمش، در تلاش است که تیم را آماده رویارویی با رقبا کند.

Page Generated in 0.0047 sec