printlogo


کد خبر: 235454تاریخ: 1400/7/6 00:00
واکنش نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال به خبر بازداشتش
جواب ابلهان خاموشی است!

تیم فوتبال زنان کشورمان موفق شد از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا به سلامت عبور کند و مجوز حضور در مسابقات نهایی را کسب کند.
تیمی که بعد از دو سال تعطیلی توانست هم به رنکینگ فیفا بازگردد هم در اقدامی کم سابقه به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا برسد اما در کنار این موفقیت شیرین که برای فوتبال زنان رخ داد، غیبت شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته بانوان کمی عجیب و غیره منتظره آمد.
در طول برگزاری این رقابت‌ها در فضای مجازی برخی خبرها حکایت از این داشت که ظاهراً موسوی بابت فعالیت‌های اقتصادی که خارج از فوتبال داشته و دارد دچار مشکلاتی شده و حتی خبر از بازداشت 24 ساعته او هم آمده بود و اینکه به دلیل ممنوع‌الخروج بودن نتوانسته تیم زنان را در تاشکند همراهی کند.
واکنش شهره موسوی اما به همه این اتهامات اما چیزی جز تکذیب نیست. او در این رابطه در گفت‌وگویی که با خبرگزاری فارس داشته، گفته است: «کسانی که چنین حرف‌هایی می‌زنند می‌خواهند مدیریت خوب من را زیر سوال ببرند و خداراشکر در فارسی ضرب‌المثل‌های خوبی داریم که یکی از آنها در جواب به این افراد حاشیه‌ساز این است که جواب ابلهان خاموشی است. من چرا باید به این سفر می‌رفتم وقتی کلی کار در فدراسیون داشتم. مهم این است که کارها با مدیریت انجام شود که این اتفاق هم به خوبی افتاده است.»
موسوی تاکید کرد: «برخی می‌خواهند خستگی کار به تن آدم بماند. مباحثی مثل لباس کاروان را پیش گرفتند درحالی که کسی به این توجه نکرد ما توانستیم تیمی که از رنکینگ خارج شده بود را دوباره سرپا کنیم. که به بهانه‌های مختلف در حال حاشیه‌سازی هستند بدانند که با این کارها به شهره موسوی ضربه نمی‌زنند بلکه به فوتبال کشورمان لطمه می‌زنند.»

Page Generated in 0.0054 sec