printlogo


کد خبر: 235448تاریخ: 1400/7/6 00:00
مسجدسلیمان رکورددار سرعت در انتخاب سرمربی
کمالوند با اسپانسر در نفت؟

گزارش
سمیرا شیرمردی  
 
شاید باید رکورد سرعت تغییر سرمربی برای فصل بیست‌و‌یکم را به نفت مسجدسلیمان داد. این باشگاه در ابتدا قرار بود قرارداد محمود فکری را تمدید کند اما به‌محض اینکه متوجه شدند سیروس پورموسوی قرار نیست در آبادان بماند، سریع سراغ این سرمربی رفتند و با او قرارداد امضا کردند. جالب اینکه بعد از امضای قرارداد هنوز چند ساعت هم نگذشته بود که طبق لیست درخواستی پورموسوی، محمد طیبی را جذب کردند.
پورموسوی با نفت مسجدسلیمان به مشکل خورد و حتی جواب تلفن‌های مسئولان این باشگاه را نمی‌داد تا جایی که دیگر امیدی به بازگشتش نبود. به همین دلیل مسجدسلیمانی‌ها این‌بار دست به کار شدند و خیلی زود با مهدی رحمتی مذاکره کردند و حتی به توافق اولیه هم رسیدند که البته همین خبر باعث شد سیروس پورموسوی تغییر موضع بدهد و اعلام کند دلیل جواب ندادن به تماس‌های تلفنی، کسالت بوده و نه قهر. باشگاه نفت مسجدسلیمان اعلام کرد تحت هیچ شرایطی قرار نیست دوباره با پورموسوی ادامه دهند اما توافق نهایی با رحمتی صورت نگرفت که ظاهراً دلیل آن هم بندی بود که باشگاه می‌خواست در قرارداد بیارد اما سرمربی پیشین شهرخودرو مشهد قبول نکرد.
به این ترتیب باز هم به سراغ پورموسوی رفتند و در همان روزی که خبر رسید با رحمتی توافق نشد، جلسه‌ای با سرمربی فصل قبل صنعت‌نفت آبادان برگزار کردند. این‌بار همه چیز خوب پیش رفت و توافقات لازم صورت گرفت اما هیأت‌مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان و فرماندار این شهر مانع شدند.
همان روز پورموسوی قراردادش را به‌صورت دوستانه با نفت مسجدسلیمان فسخ کرد اما از حضور ایجنت یک سرمربی در هتل خبر داد که گویا همان هم باعث شد با بازگشتش به مسجدسلیمان مخالفت شود.
وقتی این مسأله پیش آمد نام‌های زیادی به ذهن خیلی‌ها خطور کرد اما حدس زدن آن سخت بود. نکته جالب این است که این‌بار هم مسئولان نفت مسجدسلیمان از بررسی سه، چهار گزینه خبر دادند و اعلام کردند فردا (یکشنبه) سرمربی جدید خود را معرفی می‌کنند. یعنی اینکه انتخاب و بررسی گزینه‌ها، حتی یک روز هم زمان نمی‌برد که عجیب بود و البته باورنکردنی. همان روز خبر رسید فراز کمالوند سرمربی پیشین تراکتور گزینه اصلی نفت مسجدسلیمان است. کمالوند که در این فصل قرار بود با بردن اسپانسر، هدایت تراکتور را بر عهده بگیرد، وقتی در رابطه با این مسأله به مشکل خورد، این‌بار سراغ نفت مسجدسلیمان رفت؛ تیمی که مشکل مالی دارد و حتی با اسپانسرهای کوچک هم موافق است و می‌تواند کار کند.
در حالی که گفته می‌شد فراز کمالوند با نفت مسجدسلیمان به توافق رسیده اما مسئولان این باشگاه خوزستانی از مذاکره دوباره با مهدی رحمتی، محمود فکری و البته داوود مهابادی و صمد مرفاوی خبر می‌دادند؛ گزینه‌هایی که بدون شک شانس چندانی برای حضور در نفت مسجدسلیمان نداشتند.
محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان حتی در این مورد گفته بود: «با فراز کمالوند مذاکره داشتیم اما هنوز قطعی نیست و امضا نشده است. گزینه‌های دیگری مانند صمد مرفاوی را داریم و ممکن است نفر دیگری انتخاب شود چون هنوز قرارداد با کمالوند امضا نشده است.»
اگرچه نظری می‌خواست تا نهایی شدن قرارداد صحبتی از گزینه مورد نظر نکند اما طولی نکشید که باشگاه نفت مسجدسلیمان رسماً اعلام کرد با فراز کمالوند قرارداد امضا کردند تا او هدایت تیم را بر عهده بگیرد. کمالوند هم سومین سرمربی این فصل مسجدسلیمان و البته سرمربی آخرین تیم لیگ برتری برای فصل بیست‌و‌یکم است که باید دید با اسپانسر راهی شهر نفت‌خیز مسجدسلیمان شده یا اینکه دلیل دیگری برای انتخابش وجود داشت.
 
نفت مسجدسلیمان ۵ بازیکن جدید جذب کرد
پنج بازیکن به جمع شاگردان فراز کمالوند در تیم نفت مسجدسلیمان اضافه شدند. باشگاه نفت یکشنبه شب با پنج بازیکن جدید قرارداد بست. مجید عیدی، عزیز معبودی، مهرداد هدایتیان، مجتبی لطفی و سجاد آشوری بازیکنانی بودند که به نفت مسجدسلیمان ملحق شدند. تمرینات شاگردان کمالوند در تهران ادامه دارد.
 
 

Page Generated in 0.0044 sec