printlogo


کد خبر: 235447تاریخ: 1400/7/6 00:00
خبر

شنبه ۱۰ مهر، قرعه‌کشی لیگ برتر
با توجه با شرایطی که کووید-19 ایجاد کرده سازمان لیگ از هر تیم تنها یک میهمان برای حضور در مراسم قرعه‌کشی دعوت خواهد کرد. فصل جدید لیگ برتر از 27 مهر آغاز می‌شود و به نظر می‌رسد بازی پرسپولیس در هفته ابتدایی با توجه به حضور این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با چند روز تأخیر برگزار شود. 
ممکن است در مراسم قرعه‌کشی بازی‌های لیگ برتر دستورالعمل وزارت بهداشت در مورد حضور تماشاگر در استادیوم‌ها به باشگاه‌ها ابلاغ شود. تیم‌ها در فصل جدید می‌توانند برای 10 درصد از ظرفیت استادیوم بلیت‌فروشی کنند.
 البته بلیت باید به تماشاگرانی فروخته شود که هر دو دوز واکسن را تزریق کرده باشند.
 
 
اعلام زمان قرعه‌کشی جام حذفی
مراسم قرعه‌کشی مرحله اول جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 1401-1400 به‌صورت وبینار با حضور آنلاین نمایندگان قهرمانی حذفی استان‌ها ساعت 13 روز چهارشنبه 7 مهر در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می‌شود.
 
 
قرارداد ریگی با سپاهان مشکلی ندارد
صبح دیروز خبری مبنی بر عدم ثبت قرارداد مسعود ریگی در هیأت‌فوتبال اصفهان و احتمال بازگشت او به استقلال مطرح شد اما این موضوع در حالی است که قرارداد این بازیکن در هیأت فوتبال اصفهان ثبت شده است. حمیدرضا دادخواه دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان در این رابطه می‌گوید: «قرارداد تمامی بازیکنان سپاهان شامل بازیکنان جدید و خارجی در هیأت فوتبال به ثبت رسیده که مسعود ریگی هم از این قائده مستثنی نیست.» به این ترتیب هیچ‌کدام از بازیکنان سپاهان مشکلی از نظر قرارداد و همراهی تیم در مسابقات فصل جدید ندارند.
 
 
مالک بادران فروش امتیاز را تأیید نکرد
در حالی که گفته می‌شد باشگاه بادران امتیاز حضور در لیگ یک را به تیم شمس‌آذر قزوین واگذار کرده است مالک باشگاه این خبر را تأیید نمی‌کند. فریدون قربانیان مالک باشگاه بادران در مورد واگذاری امتیاز این تیم به شمس‌آذر قزوین می‌گوید: «واقعاً هنوز مشخص نیست. شرکت ما هیأت‌مدیره‌ای است و هنوز خروجی قطعی را نمی‌توانم بگویم. صحبت‌های زیادی با افراد مختلف شده اما هنوز نه تصمیمی برای خروج از فوتبال، نه ادامه فعالیت تیم لیگ یکی و یا خرید تیم لیگ برتری داریم. اگر اتفاقی بیفتد خودمان صددرصد به‌طور رسمی اعلام می‌کنیم.» بنابر اعلام سازمان لیگ، فصل جدید مسابقات لیگ یک از 19 مهر با حضور 18 تیم آغاز خواهد شد.
  
 
محمودی مدیر تیم تراکتور شد
با حکم مدیرعامل باشگاه، کاظم محمودی به‌عنوان مدیر تیم تراکتور معرفی شد. محمودی از پیشکسوتان تراکتور و فوتبال تبریز است که سابقه حضور در این باشگاه به‌عنوان مدیر و مربی را هم در کارنامه خود دارد. 
 
 
نفت مسجدسلیمان و چوکا محکوم شدند
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره دو پرونده‌ اعلام کرد. آرای صادره به این شرح است: «پس از بررسی درخواست محمدمهدی محبی به‌عنوان خواهان، کمیته وضعیت بازیکنان اعلام کرد باشگاه نفت مسجدسلیمان مبلغ 802 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل درخواست و پرداخت مبلغ 17 میلیون و 494 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی حق خواهان محکوم شد. ضمن اینکه پس از بررسی درخواست فرشاد پیوس به‌عنوان خواهان، کمیته وضعیت بازیکنان اعلام کرد باشگاه چوکای تالش محکوم به پرداخت مبلغ دو میلیارد ریال بابت خواسته و پرداخت مبلغ 43 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی حق خواهان محکوم شد.»
 

Page Generated in 0.0063 sec