printlogo


کد خبر: 235445تاریخ: 1400/7/6 00:00
مصاحبه

کلانتری: همیشه جنگی نابرابر داشته‌ایم
علی‌اصغر کلانتری سرمربی فجرسپاسی شیراز معتقد است بودجه محدود این باشگاه دست او برای جذب بازیکنان مدنظر خود در پست‌های مختلف را باز نگذاشته است: «مسائل مالی و بودجه باشگاه هم دست ما را باز نگذاشته تا در هر پستی که می‌خواهیم بازیکن آزاد بگیریم. کسی از مدیران ارشد استان فارس به ما نگفت شما چه مشکلی دارید و دو بازیکن از فلان ارگان بگیرید تا ما هزینه آن را بدهیم. تمام بار تیم روی دوش سپاه فجر است که آنها هم تا حدی توان دارند. هدف ما فقط بقا در لیگ برتر نیست و می‌خواهیم کار بزرگی انجام دهیم. همیشه جنگی نابرابر داشته‌ایم، اما می‌توانیم بخشی از این مشکلات را با بستن تیمی خوب، تمرینات زیاد و 24 ساعت زمان گذاشتن جبران کنیم.» کلانتری در مورد شایعاتی مبنی بر انتقال محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی به فجرسپاسی می‌گوید: «تمرکزم روی همین تیم و بازیکنانی است که دل آنها با تیم است. من به‌دنبال بازیکنی نمی‌روم. چند بازیکن خوب لیگ برتری به من پیام دادند و گفتند اگر کارهای خدمت سربازی آنها درست شود، به فجر می‌آیند. اگر این اتفاق بیفتد در خدمت این بازیکنان هستیم، وگرنه باید در پست‌های مورد نیاز بازیکن آزاد جذب کنیم.»
 
 
حدادی‌فر: برای ساختن دوباره ذوب‌آهن زمان نیاز داریم
قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوب‌آهن اصفهان امیدوار است با واکسینه شدن مردم، تماشاگران به ورزشگاه بیایند: «بعد از دو سال سخت کرونایی که در آن، تعطیلات زیاد لیگ را از کیفیت خودش دور کرد، ان‌شاءالله امسال با ورود تماشاگران که در زیبایی و کیفیت بازی‌ها خیلی تأثیرگذار هستند، اتفاقات خوبی بیفتد. امیدوارم مردم واکسینه شوند و مثل همه جای دنیا به ورزشگاه بیایند. این مسأله می‌تواند به بهتر شدن کیفیت لیگ و در نهایت تیم ملی خیلی کمک کند. خیلی امیدوارم لیگ دوباره تب‌و‌تاب گذشته‌اش را پیدا کند و نه یکی، دو تیم بلکه ۴، ۵ تیم برای قهرمانی بجنگند. از هواداران عزیزمان تشکر ویژه می‌کنم که دو سال خیلی سخت را پشت سرگذشتند اما آنطور که من می‌بینم امسال شرایط بهتر شده. فکر کنم روزهای خوب ذوب‌آهن برگردد. ان‌شاءالله در سه سال آینده ذوب‌آهن با این جوانان خوبی که دارد و پشتیبانی لازم و کافی، بتواند مانند گذشته هم در لیگ و هم در آسیا نتایج خوبی بگیرد.» حدادی‌فر در رابطه با اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند امسال در کورس سهمیه قرار بگیرد، می‌گوید: «باید واقع‌بین باشیم. شرایط خیلی خوبی داشتیم اما در این دو سال واقعاً خرابش کردیم. تا دوباره آن را بسازیم به زمان احتیاج داریم. فکر نکنم در یکی، دو سال بتوانیم تیم را در رده‌های بالای جدول برای کسب سهمیه آسیایی ببینیم اما باید سخت تلاش کنیم این زمان کوتاه شود و به روزهای خوبی که فوتبال اصفهان و ذوب‌آهن و سپاهان حرف اول را می‌زدند برگردیم.»
 
 
کی‌شمس: صنعت‌نفت پول لباس هم ندارد!
تغییرات شکل‌گرفته در دو بخش مدیریت و فنی هم نتوانسته صنعت‌نفت آبادان را از مشکلاتی که با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، دور کند و اکنون جهانگیر کی‌شمس مدیرعامل جدید این باشگاه با اشاره به عدم تأمین منابع مالی، مدعی است در صورتی که وضع به همین منوال پیش برود شاید اتفاقات بدتری در انتظار طلایی‌پوشان باشد. کی‌شمس درباره آخرین وضعیت تیم می‌گوید: «اردوی صنعت‌نفت در تهران لغو شده. منطقه اروند هنوز یک ریال هم پرداخته نکرده و در حساب باشگاه هیچ پولی نیست. ما منتظر آینده هستیم. بازیکنان و کادر فنی صنعت‌نفت آبادان هم از شرایط مطلع هستند و با تیم همکاری می‌کنند، اما الزامات و امکاناتی که بقیه تیم‌ها دارند ما نداریم. هیچ اردویی نرفته‌ایم، حتی پول خرید لباس هم نداریم. قطعاً این موضوعات در آینده تیم تأثیرگذار خواهد بود.» مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان انتقادات خود نسبت به بی‌توجهی به این باشگاه را اینگونه ادامه می‌دهد: «با تیمی به مسابقات قدم می‌گذاریم که تا امروز ریالی نداشته و کسی هم پاسخگو نیست که چه زمانی می‌خواهد بودجه به حساب تیم واریز شود. هرچه به مسئولان می‌گوییم در حال از دست دادن زمان هستیم و زمان قابل بازگشت نیست به نتیجه نرسیدیم. کم‌کم به شروع مسابقات نزدیک می‌شویم اما کسی به صحبت‌های ما توجه نمی‌کند. به اندازه کافی مشکلات را در رسانه‌ها و صدا و سیما شفاف‌سازی کردیم و وضعیت بد را گفته‌ایم. 10 میلیارد نسبت به بودجه دیگر تیم‌ها اصلاً مبلغ قابل محسوسی نیست. حتی اگر این 10 میلیارد تومان هم پرداخت شود 19 میلیارد بدهی فصل گذشته باقی می‌ماند. برای آینده چه کار باید بکنیم؟ اردو را لغو کردیم. دیگر بعد از این شاید امکان حضور در مسابقه را نداشته باشیم و به سمت عدم حضور در لیگ برتر برویم!»
 

 


Page Generated in 0.0045 sec