printlogo


کد خبر: 235443تاریخ: 1400/7/6 00:00
میلان – اتلتیکو مادرید؛ ساعت 22:30
به دنبال اولین برد

میلان و اتلتیکو مادرید به دنبال کسب اولین پیروزی خود در فصل 22-2021 لیگ قهرمانان هستند. مردان استفانو پیولی در هفته نخست با نتیجه سه بر دو به لیورپول باختند و اتلتیکو هم برابر پورتو به تساوی بدون گل رسید.
میلان البته در سری آ عالی کار کرده و شنبه هم اسپتزیا را با گل‌های براهیم دیاس و دانیل مالدینی شکست داد اما خط دفاعی اتلتیکو بسیار مستحکم است و میلان کار سختی دارد. البته میلان در این فصل در هر هفت بازی خود در تمامی رقابت‌ها گل زده است. آنها می‌خواهند برای اولین بار پس از نوامبر 2013، که سلتیک را با نتیجه سه بر صفر شکست دادند، در لیگ قهرمانان پیروز شوند.
میلان در هر سه بازی خود در سن‌سیرو در این فصل پیروز شده و در آنها هشت گل زده و تنها یک گل دریافت کرده است. البته میلان در 17 بازی اخیر خود برابر تیم‌های اسپانیایی، تنها یک پیروزی به دست آورده است.
در سمت دیگر، اتلتیکو هرچند ژوائو فلیکس، لوییس سوارس و آنتوان گریزمان را دارد، در هفته‌های اخیر در گل‌زنی مشکل داشته است. آنها در این هفته برابر آلاوس با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و اولین باخت فصل خود را تجربه کردند. اتلتیکو در چهار دیدار اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، تنها یک گل زده و تنها یک برد به دست آورده است.
اما آنها در سه بازی اخیر خارج از خانه خود، تا پیش از دیدار با آلاوس پیروز شده بودند؛ هر سه با نتیجه دو بر یک. اتلتیکو در سه بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان موفق به گل‌زنی نشده است و در هفت بازی اخیر خود در این رقابت‌ها، تنها یک پیروزی کسب کرده است.
البته قهرمان لالیگا در دو بازی اخیر برابر میلان، دو برد کسب کرده است. آنها در فصل 14-2013 لیگ قهرمانان، در سن‌سیرو با نتیجه یک بر صفر و در خانه با نتیجه چهار بر یک پیروز شدند.
اوضاع میلان از نظر مصدومیت بازیکنانش بهتر شده است. اولیویه ژیرو و داویده کالابریا برگشته‌اند و کالابریا آنقدر آماده خواهد بود که جای پیر کالولو را در سمت راست خط دفاعی بگیرد.
اما اوضاع زلاتان ابراهیموویچ هنوز نامشخص است. او از ناحیه تاندون آشیل آسیب دیده است. راده کرونیچ، تیموئه باکایوکو و الساندرو فلورنتزی هم همچنان غایب هستند. سیمون کیائر به این مسابقه می‌رسد و دیاز هم به جای مالدینی در ترکیب قرار می‌گیرد.
در اتلتیکو، استفان ساویچ محرومیتی طولانی‌مدت در رقابت‌های اروپایی را تجربه می‌کند و غایب است. توماس لمار تنها مصدوم اتلتیکو است و کوکه که مقابل آلاوس روی نیمکت نشسته بود، ممکن است جای جفری کوندوگبیا را بگیرد.
خوسه خیمنس به جای ساویچ محروم در خط دفاعی قرار می‌گیرد و فلیکس هم احتمالاً جای گریزمان را در خط حمله خواهد گرفت.
 
‌ترکیب احتمالی
میلان: ماینیان؛ کالابریا، توموری، رومانیولی، هرناندز؛ کسیه، بن‌ناصر، ساله‌ماکرز، دیاز، ربیچ؛ ژیرو.
اتلتیکو: اوبلاک؛ خیمنس، فلیپه، ارموسو؛ تریپیر، یورنته، کوکه، ده‌پائول، کاراسکو؛ سوارس، فلیکس.

 


Page Generated in 0.0060 sec