printlogo


کد خبر: 235439تاریخ: 1400/7/6 00:00
پورتو – لیورپول؛ ساعت 22:30
طارمی نفس کلوپ را می‌گیرد؟

 لیورپول به دنبال آن است که دومین پیروزی خود را در این فصل لیگ قهرمانان تجربه کند. آنها در خانه پورتو بازی دارند. مردان سرجیو کونسیسائو در بازی اول خود مقابل اتلتیکو مادرید به تساوی بدون گل رسیدند و لیورپول در دیداری پرهیجان، در آنفیلد برابر میلان با نتیجه سه بر دو پیروز شد.پورتو در بازی نخست خود در خانه اتلتیکو، تنها پنج ضربه به سمت دروازه حریف زد و این عدد برای تیم میزبان شش ضربه بود. در آن بازی، شانسل امبمبا در لحظات پایانی مسابقه اخراج شد.پورتو در این فصل در تمامی رقابت‌ها شکستی را تجربه نکرده است. آنها در دیدار اخیر خود در لیگ پرتغال، با نتیجه دو بر یک پیروز شدند و مهدی طارمی با ضربه‌ای عالی از فاصله 35متری، دروازه زیگا فرلی را باز کرد و در نهایت سرجیو اولیویرا با ضربه ایستگاهی‌اش در دقیقه 89 پیروزی را به ارمغان آورد.
میزبان امیدوار است که بازیکنانش برابر لیورپول هم چنین عملکرد خوبی در زمینه گل‌زنی داشته باشند. پورتو پس از شکست مقابل چلسی در مرحله یک‌چهارم نهایی فصل گذشته، در تمامی رقابت‌ها هیچ شکستی را تجربه نکرده است و در خانه، 9 بازی پیاپی است که پیروز می‌شود.
مردان کونسیسائو همچنین در فصل گذشته منچستر سیتی را با تساوی بدون گل متوقف کردند و در خانه یوونتوس هم با نتیجه دو بر یک پیروز شدند. آنها مارسی و المپیاکوس را هم با کلین‌شیت بردند. به این ترتیب، لیورپول نمی‌تواند انتظار زدن گل‌های فراوان را داشته باشد.
لیورپول در هر پنج بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها سه گل زده است. آنها کریستال پالاس و نوریچ را بردند اما برابر برنتفورد به تساوی 3- 3 رسیدند. روند پیروزی مردان یورگن کلوپ به این ترتیب متوقف شد. آنها البته در پنج بازی اخیر خارج از خانه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، چهار برد و یک تساوی داشته‌اند. پورتو از سال 2001 تاکنون، هشت بازی با لیورپول در تمامی رقابت‌ها داشته و هیچ‌کدام را نبرده است. مردان کلوپ در فصل 19-2018 لیگ قهرمانان، در خانه، پورتو را دو بر صفر بردند و در ورزشگاه دراگائو هم با نتیجه چهار بر یک پیروز شدند. پورتو در این بازی در خط دفاعی مشکل دارد. امبمبا اخراج شده و په‌په هم برابر اتلتیکو مجبور به ترک میدان شد. ایوان مارکانو و فابیو کاردوسو شاید زوج خط دفاعی پورتو باشند و وندل هم در سمت چپ خط دفاعی حضور یابد. مارچسین، دروازه‌بان اصلی پورتو هم شاید در این بازی برای اولین بار در این فصل به میدان برود، هرچند که احتمالش زیاد نیست. مارکو گروییچ مقابل اتلتیکو 90 دقیقه بازی کرد و شاید برابر تیم سابقش به میدان برود. در لیورپول، تیاگو آلکانتارا، نبی کیتا و هاروی الیوت مصدوم هستند و اوضاع نکو ویلیامز هم نامشخص است. کلوپ به خاطر بازی با منچسترسیتی، شاید دست به ترکیب خود بزند و کاستاس تسیمیکاس و تاکومی مینامینو را به میدان بفرستد. روبرتو فیرمینو هم برگشته و احتمالاً جای دیوگو ژوتا را می‌گیرد. جیمز میلنر و کرتیس جونز هم برای حضور در خط میانی می‌جنگند.
 
‌ترکیب احتمالی
پورتو: کاستا؛ کورونا، کاردوسو، مارکانو، وندل؛ اوتاویو، اولیویرا، گروییچ، دیاز؛ طارمی، مارتینس.
لیورپول: آلیسون؛ الکساندر-آرنولد، ماتیپ، گومز، تسیمیکاس؛ هندرسون، فابینیو، جونز؛ صلاح، فیرمینو، مینامینو. 
 
 

 


Page Generated in 0.0043 sec