printlogo


کد خبر: 235419تاریخ: 1400/7/4 00:00
کاویانپور: پرسپولیس تیم‌تر از الهلال است

 
حامد کاویانپور هافبک سابق پرسپولیس که سابقه گلزنی به الهلال را نیز در کارنامه دارد درباره صعود این تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال تاجیکستان به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود و راه های نفوذ شاگردان گل‌محمدی را بسته بود و به خوبی روی ضد حملات موقعیت‌سازی کرد و می‌توانست پرسپولیس را به دردسر بیندازد اما خط دفاع و حامد لک به خوبی عمل کردند.
 در چنین بازی‌هایی که گره در کار افتاده است روی خلاقیت و نبوغ بازیکنان حساب ویژه‌ای باید باز کرد که مهدی ترابی همان بازیکن و کاراکتر خلاقی بود که در این بازی به داد پرسپولیس رسید و توانست کارگشای این تیم در این بازی سخت و حساس باشد.
هافبک سابق پرسپولیس در مورد عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس در دیدار با استقلال تاجیکستان گفت: پرسپولیس مهره‌های کلیدی را از دست داده است و بازیکنان جانشین کار سختی دارند اما باید به آنها زمان بیشتری داد تا بتوانند قابلیت‌های خود را نشان دهند. 
هر چند رضا اسدی در بازی مقابل استقلال عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد اما به نظر می‌رسد هنوز به آن میزان از آمادگی که انتظار می‌رود نرسیده است و با گذشت زمان می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.
کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص بازی حساس این تیم مقابل الهلال عربستان گفت: الهلال همیشه از تیم‌های مدعی و بزرگ آسیا بوده و امسال خرج کرده است تا به هر قیمتی که شده است بتواند قهرمانی آسیا را به دست 
بیاورد.
 اما نکته حائر اهمیت این است که پرسپولیس از ساختار قابل قبولی نسبت به این تیم برخوردار بوده و تیم‌تر از الهلال است و این می‌تواند برگ برنده این تیم باشد.
 در این مرحله تمامی تیم‌ها شایسته و خوب هستند و برای رسیدن به قهرمانی شما باید تمامی تیم‌ها را شکست دهید و هیچ حریفی آسان نیست.

Page Generated in 0.0056 sec