printlogo


کد خبر: 235418تاریخ: 1400/7/4 00:00
خرده گزارش

 دنبال ویزای هواداری
کاروان پرسپولیس ۲۱ مهرماه با پرواز اختصاصی راهی کشور عربستان می‌شود تا خود را برای دیدار با الهلال آماده کند. سرخپوشان در حالی با پرواز چارتر به عربستان سفر می‌کنند که کاروان آنها حدود ۵۵ نفر خواهد بود و تعداد زیادی از صندلی‌های این هواپیما خالی می‌ماند.
باشگاه پرسپولیس برای درآمدزایی و همچنین افزایش روحیه بازیکنان این تیم خواستار دریافت مجوز اعزام هوادار شده است تا آنها در پرواز اختصاصی تیم حضور پیدا کنند. البته AFC    با توجه به شرایط هر کشور مجوز حضور هواداران را صادر می‌کند و صدور روادید را در اختیار قوانین داخلی کشور میزبان قرار داده است.
کشور عربستان نیز تنها برای حج تمتع مجوز پرواز مسافران ایرانی را داده و فعلاً دستوری برای حضور هواداران پرسپولیس همراه با پرواز این تیم ارائه نشده است. با این حال باشگاه پرسپولیس در تلاش است در صورت امکان تعداد محدودی از هواداران خود را به عربستان ببرد تا این تیم را همراهی کنند.
 
 
موافقت با رفتن باقری و خانبان
تمرینات پرسپولیس در حالی برای بازی با الهلال ادامه دارد که اعضای ملی‌پوش این تیم از دهم مهرماه باید خود را برای حضور در اردوی تیم ملی ایران معرفی کنند.یحیی گل‌محمدی که از برنامه‌ریزی AFC بابت برگزاری بدون وقفه بازی‌های ملی و دیدارهای یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا گلایه داشت چاره‌ای جز تمکین از قوانین به وجود آمده ندارد.در حالی که شنیده می‌شد این بار دو مربی پرسپولیس به اردوی تیم ملی نمی‌پیوندند اما اینگونه نیست. گل‌محمدی علاوه بر اینکه باید سه تا چهار بازیکن خود را در اختیار اسکوچیچ قرار دهد بلکه کریم باقری و مهرداد خانبان نیز جمع سرخپوشان را ترک می‌کنند تا به کادر فنی تیم ملی کمک کنند.یحیی به اعضای ملی‌پوش کادر فنی و بازیکنان خود اعلام کرده بدون وقفه باید تا نهم خردادماه در تمرینات شرکت کنند و سپس می‌توانند اردوی سرخپوشان را برای حضور در تیم ملی ترک کنند.همچنین گل‌محمدی اجازه مرخصی به هیچ یک از آنها را با توجه به بازی با الهلال نداده و این افراد باید خود را به پرواز ۲۱ مهرماه برسانند.

Page Generated in 0.0052 sec