printlogo


کد خبر: 235403تاریخ: 1400/7/4 00:00
بارسلونا – لوانته؛ ساعت 17:45
آیا پیروزی از راه می‌رسد؟

بارسلونای زخم‌خورده می‌خواهد در لالیگا به روند پیروزی برگردد. آنها میزبان لوانته هستند که در پایین جدول حضور دارد و در شش بازی، تنها چهار امتیاز گرفته است.
بارسا در لالیگا هنوز شکست نخورده اما در پنج بازی اخیر خود تنها دو برد داشته است. بازی بارسا با لوانته از این جهت هم حساس است که دیدار بعدی آنها پیش از تعطیلات دیدارهای ملی، در واندا متروپولیتانو و برابر اتلتیکو مادرید خواهد بود. پس از دیدارهای ملی هم بارسا با والنسیای احیا شده و البته رئال مادرید بازی دارد.
فشار سنگینی روی کومان وجود دارد تا مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان هم نتیجه مثبتی بگیرد.
بارسلونا در شش دیدار اخیر مقابل لوانته در لیگ، چهار پیروزی کسب کرده است اما در آخرین باری که این دو تیم به مصاف هم رفتند، نتیجه 3 -3 رقم خورد.
لوانته البته در این فصل مقابل رئال مادرید امتیاز گرفته و با این تیم هم به تساوی 3-3 رسیده است. این تیم نمایش‌های خوبی در لالیگا داشته و به نظر می‌رسد که پیروزی برای آنها از راه خواهد رسید.
بارسلونا امیدوار است که آنسو فاتی به این بازی برسد. او بیش از 10 ماه است که مصدوم است و اگر آماده باشد، در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت. البته عثمان دمبله، سرخیو آگوئرو، پدری، جوردی آلبا و مارتین برایت‌ویت همه مصدوم هستند و الخاندرو بالده هم شاید به این بازی نرسد.
فرنکی دیونگ مثل کومان در بازی قبل اخراج شده و غایب است؛ و سرخی روبرتو شاید در کنار گاوی و سرخیو بوسکتس در مرکز میدان قرار بگیرد.
احتمالاً در حمله از لوک د‌یونگ و ممفیس دیپای استفاده خواهد شد و شاید فیلیپه کوتینیو جای یوسف دمیر را بگیرد.
در لوانته هم روبرتو سولدادو، انیس باردی و خوسه کامپانیا مصدوم هستند و میکل مالسا هم به دلیل مشکل ساق پا احتمالاً غایب خواهد بود.
 
ترکیب احتمالی: 
بارسلونا: تراشتگن؛ مینگوئسا، آرائوخو، پیکه، دست؛ گاوی، بوسکتس، روبرتو؛ کوتینیو، لوک د‌یونگ، ممفیس.
لوانته: فرناندس؛ میرامون، دوارته، موستفی، کلرک؛ ده‌فروتوس، مارتینس، رادوخا، ملرو؛ مارتی، مورالس.
 

 


Page Generated in 0.0054 sec