printlogo


کد خبر: 235392تاریخ: 1400/7/4 00:00
خبر

سرمربی نفت مسجدسلیمان امروز معرفی می‌شود
باشگاه نفت مسجدسلیمان هفته گذشته به همکاری با سیروس پورموسوی پایان داد و آنها مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کردند. در حالی که از سیدمهدی رحمتی به‌عنوان گزینه جدی نامبرده می‌شد اما طرفین به توافق دست پیدا نکردند تا در نهایت فراز کمالوند، داوود مهابادی و محمود فکری به‌عنوان دو گزینه نهایی هدایت نفت معرفی شوند. در این راستا مهران حسنوند، مدیر رسانه باشگاه نفت مسجدسلیمان اعلام کرد سرمربی جدید تیم نفت امروز معرفی می‌شود و بازیکنان مدنظر سرمربی هم به‌زودی جذب خواهند شد.
 
 
مدافع پرسپولیس شاگرد پیروز قربانی
محمدامین آرام‌طبع، مدافع چپ‌پای سابق پرسپولیس طی توافق با باشگاه دسته اولی رایکای بابل راهی این تیم شد. آرام‌طبع که دوره برانکو ایوانکوویچ راهی پرسپولیس شده بود، در همان ابتدای راه با بدشانسی مواجه شد و مدتی را به‌دلیل مصدومیت دور از میادین بود. در ادامه راهی استقلال خوزستان و بادران شد و اکنون در تازه‌ترین انتخاب خود راهی مازندران شده تا در لیگ یک در جمع شاگردان پیروز قربانی کار را دنبال کند. پیروز قربانی در فصل گذشته و در مقطع پایانی لیگ راهی بابل شده بود و توانست این تیم را در لیگ دسته اول حفظ کند.
 
 
شهریاری، خرید جدید مشهدی‌ها
در ادامه فعالیت نقل‌و‌انتقالاتی شهرخودرویی‌ها، این باشگاه مشهدی اقدام به جذب یک دروازه‌بان کرد. پس از مذاکرات انجام‌شده با فهرست درخواستی مهاجری، سرانجام مدیران باشگاه شهرخودرو با حسین شهریاری که فصل گذشته در مس کرمان شاگرد محمدرضا مهاجری بود، به توافق رسیدند. این دروازه‌بان 22 ساله سابقه بازی در فجرسپاسی شیراز را دارد و در شرایطی که با مدیران باشگاه شهرداری آستارا به توافق رسیده بود، اما با لغو این توافق به جمع شاگردان محمدرضا مهاجری اضافه شد. 
 

Page Generated in 0.0057 sec