printlogo


کد خبر: 235390تاریخ: 1400/7/4 00:00
مصاحبه

قادری: سبک آقا فیروز شبیه تارتار است
آرش قادری بازیکن تازه‌وارد تراکتور حضور فیروز کریمی و هواداران پرشور این تیم را دلیل این انتخاب عنوان کرد: «بعد از صحبت‌هایی که با مسئولان پیکان داشتم برای ادامه همکاری به توافق نرسیدم و تصمیم گرفتم جدا شوم و چند پیشنهاد به دستم رسید که با بررسی آنها به این نتیجه رسیدم تراکتور بهترین گزینه است؛ یک باشگاه بزرگ و پرهوادار که فرصت بازی در این تیم برای هر بازیکنی مفید است و خوشحالم عضوی از این مجموعه هستم. من با توجه به سابقه همکاری با آقای تارتار و شباهت سبک ایشان با فیروز کریمی فکر می‌کنم کار راحتی داشته باشم. شباهت سبک این دو سرمربی را به‌خاطر نسبت فامیلی که دارند نمی‌گویم و به‌طور کلی سبک کاری‌شان تقریباً شبیه هم است. کار با آقای کریمی هم قطعاً نکات آموزنده زیادی برایم به‌همراه خواهد داشت.»
 
 
حسینی: پیشنهادی بهتر از سپاهان داشتم
محمدرضا حسینی هافبک تهاجمی سپاهان مدعی شد با وجود داشتن پیشنهادی بهتر از زردپوشان اصفهانی، تصمیم به ماندن در این تیم گرفته است. حسینی درباره اینکه آیا در فصل نقل‌وانتقالات با پیشنهادات استقلال روبه‌رو شده؟ می‌گوید: «در این سال‌هایی که در لیگ برتر بازی کردم هیچ‌وقت دنبال بازارگرمی و استفاده از نام تیم‌ها نبودم و این در حالی است که معمولاً پیشنهادهای خوبی داشته‌ام. از استقلال هم پیشنهاد داشتم و این باعث افتخارم است، ولی دوست داشتم در سپاهان بمانم. من حتی پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای داشتم که از لحاظ مالی بهتر از سپاهان بود، ولی واقعیت این است که می‌خواستم در سپاهان بمانم. شرایط زندگی من طوری نبود که بخواهم از اصفهان بروم. در ضمن این را هم بگویم که به‌خاطر علاقه قلبی به سپاهان دوست داشتم همکاری‌ام را با این تیم ادامه دهم و دل کندن از این تیم واقعاً برایم سخت بود.»
 
 
واسعی: اختلاف با خطیبی؟ سکوت می‌کنم
سعید واسعی مدافع تراکتور در رابطه با اختلاف‌هایی که با رسول خطیبی داشت، ترجیح می‌دهد سکوت کند: «ترجیح می‌دهم در خصوص این مسائل سکوت کنم و به‌عنوان بازیکن تمام تمرکزم را روی تمرین و عملکرد خودم بگذارم. از اولین روزی که در تراکتور بوده‌ام هواداران واقعاً به من محبت داشته‌اند. آنها از صمیم قلب تراکتور را دوست دارند و با این تیم زندگی می‌کنند. امیدوارم امسال بتوانم عملکرد خوبی در تراکتور ارائه بدهم و در سالی که منتهی به جام‌جهانی است توانایی‌هایم را به کادر فنی تیم ملی نشان بدهم.»
 
 
خلعتبری: هدف سپاهان فقط قهرمانی است
وینگر تیم سپاهان گفت: «ما تیم خوب و باکیفیتی داریم و در فصل آینده هدفی جز کسب عنوان قهرمانی نخواهیم داشت.»
محمدرضا خلعتبری وینگر سپاهان این‌بار هم مثل فصل قبل از هدف بزرگ تیمش برای رسیدن به قهرمانی صحبت می‌کند: «بحث این نیست که بخواهیم قهرمانی را از دست پرسپولیس بگیریم و اعتقاد من این است اگر می‌خواهیم به چنین هدف مهمی دست پیدا کنیم باید در زمین مسابقه حرف‌مان را بزنیم، چون فقط با صحبت کردن نمی‌توان به قهرمانی رسید. ما فصل سختی داریم و باید در هر سه جام بجنگیم تا نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.» خلعتبری در رابطه با  اینکه برخی معتقدند سپاهان برای فصل جدید هزینه‌های نجومی انجام داده، می‌گوید: «این حرف‌ها همیشه در فوتبال ایران وجود دارد، ولی من معتقدم در فوتبال حرفه‌ای نباید زیاد به این مسائل توجه کنیم. ما چند بازیکن را از دست دادیم و طبیعی بود بخواهیم بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیریم. به‌عنوان مثال باشگاه سپاهان محبی را با شهریار مغانلو معاوضه کرد و این از زرنگی باشگاه ماست که توانست مغانلو را به خدمت بگیرد. در فصل گذشته سجاد شهباززاده آقای گل شد و آیا حق بهترین گلزن لیگ این نیست که 500 هزار دلار پول بگیرد یا بهترین دروازه‌بان، مدافع یا بهترین هافبک این حق را ندارند که بیشترین دستمزد را بگیرند؟ من فکر می‌کنم صحبت کردن در مورد این مسائل چندان درست نباشد.»

 


Page Generated in 0.0042 sec