printlogo


کد خبر: 235389تاریخ: 1400/7/4 00:00
روی خط فوتسال

سه بازیکن تیم ملی در کورس آقای گلی
حسن‌زاده رکورد شمسایی را شکست
بازی با ازبکستان با ۹ گل زده این فرصت را در اختیار چند بازیکن ایران قرار داد تا برای آقای گلی تلاش کنند. در این بازی سعید احمد عباسی سه گل زد و مهدی جاوید و اصغر حسن‌زاده هم دو گل زدند تا شرایط خوبی در جدول گلزنان پیدا کنند. در حال حاضر فرائو ستاره برزیل با ۷ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد و پس از او براندی از آرژانتین و چیشکالا از روسیه با ۵ گل زده قرار دارند. سعید احمد عباسی از ایران همراه با ۶ بازیکن دیگر ۴ گله هستند و این فرصت را دارند تا با سه بازیکنی که بیشتر از آنها گل زدند برای آقای گلی رقابت کنند. مهدی جاوید و علی‌اصغر حسن‌زاده هم با سه گل زده می‌توانند به آقای گلی این رقابت‌ها فکر کنند.همچنین حسن‌زاده با این دو گل شمار گل‌های زده خود در ادوار جام جهانی را به عدد ۱۳ رساند تا از رکورد ۱۰ گل شمسایی در جام جهانی عبور کند. کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در صورت زدن یک گل دیگر وارد جدول ۱۰ گلزن برتر تاریخ جام جهانی فوتسال خواهد شد.
 
 
سرنوشت تیم‌ها در یک دقیقه عوض می‌شود
هاشم‌زاده: برای هدفی بزرگ در لیتوانی هستیم
مربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است ۹ بار گشودن دروازه ازبکستان، نشان‌ دهنده قدرت شاگردان محمد ناظم‌الشریعه است. محمد هاشم‌زاده درباره صعود تیم ملی فوتسال ایران به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی با شکست 9 بر 8 ازبکستان گفت: «روسیه مدعی قهرمانی جام جهانی است و چهار گل به ازبکستان زد اما ما 9 بار مقابل این تیم گلزنی کردیم و این موضوع، قدرت ما را نشان می‌دهد. ازبکستان پیشرفت زیادی کرده است و دیدارهای تدارکاتی بسیار را خوبی پشت سر گذاشته بود. آنها تیم بسیار چغری بودند و در این مدت تحول داشتند. ازبکستان تهاجمی بازی می‌کند و زمانی که یک تیم تهاجمی بازی می‌کند، در دفاع آسیب‌پذیر است. ما هم به فکر گلزنی هستیم و به نظرم تیم خوبی داریم.»
هاشم‌زاده راجع به تقابل با تیم ملی قزاقستان در دور یک چهارم نهایی جام جهانی گفت: «قزاقستان یکی از تیم‌های خوب اروپا است که چهار بازیکن برزیلی و بهترین دروازه‌بان جهان را در اختیار دارد. تیم غیرت این کشور هم همیشه در میان سه تیم برتر اروپا قرار دارد. کار بسیار سختی داریم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بازی خوبی ارائه کنیم. تلاش می‌کنیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و باعث شادی دل مردم ایران شویم.»
او در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان ناظم‌الشریعه می‌توانند مقام سوم جام جهانی کلمبیا را تکرار کنند یا این جایگاه را ارتقا دهند، گفت: «نمی‌توان فوتسال را پیش‌بینی کرد و گفت چون در سال 2016 سوم شدیم، این بار باید به فینال برسیم. ژاپن مقابل برزیل دست بالا را داشت و پاراگوئه هم تا دقیقه 25 از آرژانتین پیش بود اما شش بر یک شکست خورد. بازی‌ها بسیار نزدیک است و سرنوشت تیم‌ها در یک دقیقه عوض می‌شود. ما در دو دقیقه تمرکز خود را از دست دادیم و دو گل خوردیم. باید تمرکز خود را بیشتر کنیم و نشان بدهیم برای هدفی بزرگ به لیتوانی آمده‌ایم.»
 
 
داورانی از استرالیا و فرانسه برای ایران سوت می‌زنند
دو داور ایرانی در جام جهانی ماندند
دیدار تیم‌های روسیه و آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی فوتسال در حالی یکشنبه چهارم مهرماه برگزار می‌شود که ابراهیم محرابی افشار به عنوان داور وقت نگهدار و گلاره ناظمی به عنوان داور رزرو در این دیدار حضور دارند. فیفا اعلام کرد که ۲۴ داور تا پایان جام حضور خواهند داشت که دو داور ایرانی در کنار ۲۲ داور دیگر در لیتوانی حضور داشته و قضاوت خواهند کرد. یکشنبه ۱۵ داور دیگر جام جهانی، لیتوانی را به مقصد کشورهای خود ترک می‌کنند. همچنین تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه این هفته در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ به مصاف تیم قزاقستان می‌رود. داور اول این بازی «رایان شپرد» از استرالیا و داور دوم هم «سدریک» از فرانسه است. «تلس» از برزیل به عنوان داور ذخیره و «سانتاماریا داریو» از آرژانتین هم به عنوان داور سوم این مسابقه از سوی فیفا انتخاب شده‌اند.

 


Page Generated in 0.0046 sec