printlogo


کد خبر: 235384تاریخ: 1400/7/4 00:00
لژیونرها

ادامه درخشش آلتای در لیگ ترکیه
نادری آسیب دید اما بهترین بود
در هفته هفتم از رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور به یک پیروزی بزرگ دست پیدا کرد. آنها که در استادیوم ازمیر آتاتورک میزبان بشیکتاش بودند، با وجود اینکه با یک گل از حریف قدرتمند خود عقب افتاده بودند، با نتیجه دو بر یک از سد این تیم عبور و نتیجه‌ای درخشان را کسب کردند. 
در این مسابقه، محمد نادری بازیکن ایرانی آلتای همچون دیدارهای گذشته انتخاب نخست مصطفی دنیزلی برای حضور در پست مدافع چپ تیمش بود و از ابتدا برابر تیم قدرتمند بشیکتاش به میدان رفت.
 نادری در نیمه نخست دچار یک آسیب‌دیدگی جزئی شد و برای اینکه مصدومیت او تشدید نشود، جایش را به ابراهیم اوزتورک داد.
 با وجود اینکه آلتای نیمه نخست را با شکست یک بر صفر به رختکن رفته بود و طبیعتاً بازیکنان این تیم از سایت‌ها و نرم افزارهای ورزشی نمرات پایینی کسب کرده بودند اما نادری با گرفتن نمره 1/7 از سوفا اسکور و نمره 2/7 از فوت موب، بهترین بازیکن تیمش در 45 دقیقه نخست بود. 
نادری در این بازی یک پاس کلیدی به هم‌تیمی‌هایش داد و دو بار نیز دروازه تیمش را نجات داد. مدافع سابق استقلال همچنین در 6 مورد از 7 دوئلی که با بازیکنان بشیکتاش داشت، برنده بود. 
همچنین 70 درصد از پاس‌های او در نیمه اول درست بودند و با وجود شکست تیمش در نیمه نخست، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و نمره قبولی کسب کرد.
 شاید اگر نادری تا انتها در زمین بازی باقی می‌ماند، با توجه به برتری آلتای می‌توانست نمره بالاتری کسب کند. با این وجود، هم‌تیمی‌های او در نیمه دوم و برابر بشیکتاش دست به یک کامبک شیرین زدند تا آلتای که این فصل به سوپرلیگ ترکیه صعود کرده، بالاتر از برخی تیم‌های بزرگ جایگاه مهمی را در جدول کسب کند.
 
 
شکست ماریتیمو مقابل اسپورتینگ
علیپور بازی کرد اما گل نزد
در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر پرتغال تیم ماریتیمو با یک گل در خانه اسپورتینگ لیسبون شکست خورد. تنها گل این مسابقه را پورو پدرو در دقیقه 8+90 وارد دروازه ماریتیمو کرد. ماریتیمو از دقیقه 4+90 با اخراج پائولو ویکتور ویدوتی 10 نفره شد و مسابقه را با یک بازیکن کمتر به اتمام رساند.
 علی علیپور به‌عنوان بازیکن تعویضی ماریتیمو از دقیقه 69 بازی برابر اسپورتینگ لیسبون وارد زمین شد و جای ریکاردو ویانا فیلو را در ترکیب این تیم گرفت. 
در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال تیم ماریتیمو با شش امتیاز یازدهم است و اسپورتینگ لیسبون 17 امتیازی رتبه سوم را در اختیار دارد.
 
 
بند قرارداد، سد راه حضور رضایی
غیبت دوباره کاوه مقابل بروژ
دیدار تیم‌های کلوب بروژ و لوون در هفته نهم ژوپیلر لیگ بلژیک با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت. گل نخست این بازی توسط جنک اوزکاجار در دقیقه 47 برای لوون به دست آمد. کلوب بروژ نیز با گلزنی کلینتون ماتا در دقیقه 77 از شکست خانگی رهایی یافت. کاوه رضایی به دلیل مفاد انتقال قرضی‌اش از کلوب بروژ به لوون در بازی این دو تیم حضور نداشت.
 تیم لوون با هشت امتیاز در رده هفدهم جدول 18 تیمی ژوپیلر لیگ بلژیک قرار دارد. کلوب بروژ 18 امتیازی نیز صدرنشین جدول این رقابت‌ها است.
 
 
لوران بلان به دنبال راهکار جدید
شجاع و الریان ضعیف در دفاع
بازی تیم‌های الریان و السد در هفته سوم لیگ ستارگان قطر یک رویارویی تماشایی بود که السد با نتیجه چهار بر دو پیروز شد. الریان در سه بازی فصل جدید لیگ ستارگان قطر به دو تساوی و یک شکست دست یافته که این آمار خوشایندی برای هواداران نیست. تیم تحت هدایت لوران بلان فرانسوی تاکنون پیروز نشده و با دریافت پنج گل به همراه الخور (هفت گل خورده) ضعیف‌ترین خط دفاعی را دارد. البته الریان پنج گل زده که نشان می‌دهد این تیم دارای سومین خط حمله قدرتمند پس از تیم‌های السد و الدحیل (9 گل زده) است. این تفاوت قدرت خط حمله و ضعف خط دفاعی است که لوران بلان می‌خواهد برای حل این مشکل کار بزرگی انجام بدهد. شجاع خلیل‌زاده یکی از بازیکنان اصلی خط دفاعی الریان است که برای دومین فصل متوالی در این تیم بازی می‌کند.

Page Generated in 0.0050 sec