printlogo


کد خبر: 235371تاریخ: 1400/7/3 00:00
خبر

تماس گزینه‌ها با بازیکنان!
برخی گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس که در کارنامه خود حضور در این جایگاه را نیز داشته‌اند با بازیکنان قدیمی پرسپولیس تماس گرفته و خواستار حمایت آنها شده‌اند .این در حالی است که برخی از آنها هیچ شانسی برای دریافت پیشنهاد این پست ندارند و سجادی هم هنوز تصمیمی برای مذاکره نهایی با این گزینه‌ها نگرفته است و تا دیدار پرسپولیس با الهلال هم از دیدار با گزینه‌های مد نظر خود صرفنظر کرده است.
 
 
کمال و شجاعی هم می‌روند
کاروان سرخپوشان در حالی ۲۱ مهرماه با پرواز اختصاصی راهی کشور عربستان می‌شود که کمال کامیابی‌نیا و علی شجاعی نیز در آن حضور خواهند داشت اما مهدی‌خانی در تهران می‌ماند. یحیی برای اینکه اتحاد بین بازیکنان و اعضای تیم و آماده‌سازی برای شروع رقابت‌های لیگ برتر را در این بازیکنان بیشتر کند خواهان حضور آنها در پرواز به عربستان شده است. مهدی‌خانی نیز به احتمال فراوان برای پشت سر گذاشتن دوران فیزیوتراپی در تهران می‌ماند تا تمرینات خود را دنبال کند.
 
 
پیروانی نمی‌رود
در حالی که شایعاتی مطرح شده است که افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس قصد ترک این تیم را دارد، اما این موضوع صحت ندارد و او در کنار سرخپوشان می‌ماند. با توجه به تغییر و تحولات اخیر در باشگاه پرسپولیس این شایعه وجود داشت که پیروانی هم از سرخپوشان جدا شود، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد و او در این تیم ماندگار شده است.
 
 
امیدواری برمک به پاکدل
کورش برمک مهاجم سابق پرسپولیس  به  خرید تازه سرخ‌ها در خط حمله امیدوار است و می گوید: «به نظرم پاکدل شرایط فیزیکی و فوتبالی را دارد که بتواند نقش شهریار را در پرسپولیس ایفا کند و امیدوارم به گونه‌ای در پرسپولیس کار کند و از او بازی گرفته شود که سرنوشت بازیکنی مثل آرمان رمضانی برای او تکرار نشود.»

Page Generated in 0.0061 sec