printlogo


کد خبر: 235365تاریخ: 1400/7/3 00:00
می‌خواهند قبل از شروع لیگ به ما لطمه بزنند
مظلومی: حاشیه‌سازان گفتند علیه مجیدی گزارش دادم

پرویز مظلومی همچنان به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره در باشگاه استقلال فعال است و در این ایام که این باشگاه مدیری را بالای سرخود نمی‌بیند، او به همراه دیگر اعضا در تلاش است تا مشکلات روزمره استقلال را از سد راه بردارد. مظلومی امیدوار است با از بین رفتن حواشی، استقلال به آرامش کامل برسد و به خوبی آماده لیگ بیست و یکم شود.
 
آقای مظلومی! هنوز هیأت مدیره استقلال مشخص نشده و انگار وزارت ورزش در حال بررسی است.
بعد از استعفای آقای مددی از سمتش در باشگاه استقلال، وزارت ورزش در حال رایزنی و بررسی گزینه‌ها است. باید اجازه بدهیم وزیر ورزش با در نظرگرفتن همه جوانب مسئولان جدید باشگاه استقلال را انتخاب کند.
چه زمانی مدیران جدید باشگاه استقلال مشخص می‌شوند؟
زمان دقیقی اعلام نشده است اما مسائل مربوط به باشگاه، اولویت وزارت ورزش است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. به زودی وضعیت باشگاه روشن خواهد شد ضمن اینکه فعلاً ما در هیأت مدیره امور را پیگیری می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم مشکلی از این بابت به وجود آید.
بعد از بازگشت استقلال از امارات حواشی متعددی به وجود آمد و حتی در فضای مجازی این بحث مطرح بود که شما گزارشی را علیه فرهاد مجیدی به وزارت ورزش ارسال کرده‌اید.
نمی‌دانم منظورشان از گزارش چیست. شفاف گفته نشد که چه گزارشی چون فقط می‌خواهند بحثی را در رسانه‌ها و فضای مجازی راه بیندازند و حاشیه ایجاد کنند. برخی دوست دارند مدام دور و بر استقلال حاشیه باشد. اینها دروغ‌هایی است که می‌سازند تا ذهن هواداران را درگیر کنند.
شما در این فضای پر ازحاشیه چه توصیه‌ای برای هواداران استقلال دارید؟
باید هوشیار باشند و چشم و گوش خود را روی این حواشی ببندند. باید به اخبار رسمی باشگاه توجه کنند. برخی می‌خواهند مسئولان را در باشگاه استقلال مقابل هم قرار دهند. این حاشیه‌های اخیر هم با همین هدف انجام شده است اما اگر هوشیار باشیم هر خبری را قبول نمی‌کنیم. اساساً من مسئولیتی برای ارائه گزارش در باشگاه به عهده ندارم. در حوزه فنی برخی مسائل را رصد می‌کنم اما درباره مسائل دیگر مسئولیت به عهده دیگر افراد است.
با توجه به بازیکنانی که جذب شده، آیا استقلال می‌تواند در لیگ بیست‎و یکم موفق باشد؟
استقلال همیشه مدعی است. یادم می‌آید فصل دهم وقتی برای اولین بار سرمربی استقلال شدم، بسیاری از ستاره‌ها از تیم رفته بودند اما تیم را جمع و جور کردیم و شکر خدا نتایج خوبی هم گرفتیم. اگر اشتباه نکنم با یک امتیاز اختلاف از قهرمانی باز ماندیم. استقلال همیشه بزرگ است و بازیکنی که پیراهن این باشگاه را می‌پوشد، باید درک بالایی از تیمش و هوادارانش داشته باشد که معمولاً همین‌طور هست و بازیکنانی که به استقلال می‌آیند تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند. ما تیم خوبی داریم و من به آینده این تیم امیدوارم. آینده متعلق به جوان‌ها است.
مهم‌ترین فاکتوری که در این ایام به موفقیت استقلال در لیگ بیست‌ویکم کمک می‌کند، چیست؟
ما نباید اجازه بدهیم آرامش را از تیم‌مان بگیرند. برخی در فضای مجازی منتظرند از کاه کوه بسازند و مسائلی را بیان کنند که هیچ منبع و مأخذ درستی ندارد. برای همین است که می‌گویم هواداران واقعی باید هوشیار باشند. استقلال تیم بزرگی است و بالطبع حواشی بیشتری هم دارد. ما نباید اجازه دهیم تیم وارد بحران فکری شود. آرامش استقلال خط قرمز ما است و باید از آن محافظت کنیم. من از مجموعه بازیکنان و اعضای کادر فنی می‌خواهم به حواشی توجه نکنند و کارشان را انجام دهند. برخی در صدد تخریب روحیه تیم هستند و می‌خواهند قبل از شروع لیگ ما را وارد بحران کنند. ما نباید اجازه دهیم موفق شوند.

Page Generated in 0.0055 sec