printlogo


کد خبر: 235353تاریخ: 1400/7/3 00:00
خبر

توافق میلیون دلاری تراکتور برای باز شدن پنجره
سرخپوشان تبریزی که برای خروج از زیر آوار بدهی‌های پرتعداد خارجی خود فعالیت می‌کنند، در اقدامی تازه با کوین کنستانت و پاتریک دی وایلد توافق کرده‌اند تا به زودی بدهی این دو را بپردازند. دادگاه عالی ورزش سه ماه قبل حکم نهایی پرونده این بازیکن و مربی سابق تراکتور را صادر کرده بود و حالا تراکتور باید هر چه سریع‌تر این بدهی را پرداخت کند تا بتواند قرارداد بازیکنان جدید را به ثبت برساند. کوین کنستانت 880 هزار دلار از باشگاه تراکتور طلبکار است و این در حالی است که بازیکن سابق آث میلان حتی یک دقیقه هم در ترکیب سرخپوشان تبریزی به میدان نرفت تا یکی از عجیب‌ترین پرونده‌های فوتبال ایران را رقم بزند. پاتریک دی وایلد دستیار سابق ژرژ لیکنز هم 113 هزار یورو از تراکتور طلبکار است و مجموع طلب این دو به یک میلیون دلار می‌رسد. نکته مهم اینکه سنگین‌ترین بدهی تراکتور به کوین فورچونه به مبلغ یک میلیون و 100 هزار یورو همچنان پا برجاست.
 
 
شیمبا و موسی رسماً با فولاد قرارداد بستند
لوسیانو پریرا و موسی کولی‌بالی قرارداد خود با فولاد را امضا کردند. این دو بازیکن خارجی فولاد که در لیگ بیستم عملکرد خوبی داشتند، در هفته‌های گذشته مذاکرات خود با این باشگاه را انجام داده و به توافق رسیده بودند و به تازگی رسماً قرارداد خود را تمدید کردند. میرو پتریچ مربی ۴۱ ساله کروات نیز که سابقه حضور در تیم‌های آینتراخت فرانکفورت آلمان و گرس هاپر سوییس را به‌عنوان بدنساز در کارنامه دارد، با قراردادی به مدت یک‌فصل به فولاد خوزستان پیوست.
 
 
دو بازیکن شهرخودرو در فجر
با توافق صورت گرفته فیمابین فلاح مدیرعامل باشگاه فجر و معمایی مدیرعامل باشگاه شهرخودرو، دو بازیکن شهر خودرو به فجر شهید سپاسی شیراز پیوستند. بر این اساس عرفان معصومی و امید منصوری برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به فجر شهید سپاسی پیوستند.

Page Generated in 0.0053 sec