printlogo


کد خبر: 235352تاریخ: 1400/7/3 00:00
نفت مسجدسلیمان این بار سراغ سرمربی پیشین تراکتور رفت
کمــالوند از رحمتــی جلو زد

امیر کوشا  
 
نفت مسجدسلیمان که در چند فصل اخیر خیلی زود سرمربی خود را انتخاب می‌کرد، این بار وارد چالش عجیبی شده. مسجدسلیمانی‌ها ابتدا قرار بود با محمود فکری کار را ادامه بدهند اما قبل از اینکه قرارداد این سرمربی رسماً تمدید شود، مسئولان باشگاه نفت با سیروس پورموسوی قرارداد امضا کردند. آن هم دقیقاً زمانی که متوجه شدند صنعت‌نفت آبادان سراغ گزینه‌های دیگر سرمربیگری رفته و قصد ندارد کار را با پورموسوی ادامه دهد. با این شرایط، مسجدسلیمانی‌ها کار را با سیروس پورموسوی شروع کردند اما هنوز چند روز از امضای قرارداد با این سرمربی نگذشته بود که خبر رسید او قهر کرده و حتی سر تمرینات حاضر نمی‌شود. پورموسوی در اردوی تهران شرکت نکرد و حتی جواب تماس‌های تلفنی مسئولان نفت مسجدسلیمان را نمی‌داد. به همین دلیل باشگاه نفتی به پورموسوی چند بار اولتیماتوم داد اما باز هم خبری نشد. به این ترتیب مسئولان باشگاه مسجدسلیمان با مهدی رحمتی وارد مذاکره شدند. همین که خبر توافق رحمتی و نفت مسجدسلیمان به گوش رسید، پورموسوی ناگهان تغییر موضع داد و اعلام کرد کسالت داشت و به همین دلیل جواب تماس‌های تلفنی را نمی‌داد اما مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان شاکی و عصبانی بودند و گفتند دیگر به هیچ‌وجه با این سرمربی ادامه نمی‌دهیم.
با این شرایط، به نظر می‌رسید رحمتی سرمربی آینده نفت مسجدسلیمان خواهد شد اما خیلی زود خبر رسید دو طرف به توافق نهایی نرسیدند. به همین دلیل برخلاف انتظارات، این بار هم نفت مسجدسلیمان و سیروس پورموسوی وارد جلسه شدند تا مذاکرات از سر گرفته شود و در صورت توافق، کار را با هم ادامه دهند. جلسه به خوبی پیش رفت و توافق هم حاصل شد اما اعضای هیأت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان و البته فرماندار این شهر، با بازگشت پورموسوی مخالفت کردند تا قرارداد به صورت توافقی فسخ شود.
در همان روزی که این اتفاقات افتاد، سیروس پورموسوی در پست اینستاگرامی‌اش اعلام کرد یک ایجنت که در هتل محل مذاکره هم حضور داشت، قصد دارد سرمربی خود را به نفت مسجدسلیمان ببرد. با این پست، نام‌های زیادی به ذهن می‌رسید و البته خیلی‌ها تصور می‌کردند احتمالاً محمود فکری قصد دارد برگردد یا اینکه یک سری مربی بومی به دنبال حضور در نفت مسجدسلیمان هستند اما اینطور نبود و گزینه اصلی، مربی دیگری بود.
محمد نظری مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره گزینه‌های مد نظر می‌گوید: «با توجه به اینکه با پورموسوی قرارداد داشتیم، در جلسه‌ای به مذاکره پرداختیم و به خوبی و خوشی فسخ قرارداد انجام و او جدا شد. برای پورموسوی در هر جایی که هست آرزوی موفقیت داریم. 4 گزینه برای هدایت تیم نفت داریم که با سه تای آنها مذاکره شده و به زودی با نفر چهارم هم مذاکره کرده و در نهایت سرمربی جدید مشخص خواهد شد.» نظری در مورد اینکه آیا حضور مهدی رحمتی در تیم نفت مسجدسلیمان منتفی شده یا نه، توضیح می‌دهد: «نه، او یکی از سه مربی است که با او مذاکره کرده‌ایم. مذاکره همچنان ادامه دارد و هنوز حضور او منتفی نشده است. مشکل خاصی در تیم وجود ندارد. اسپانسرها تا نیم فصل 50 درصد از هزینه تیم را تامین خواهند کرد. ما طبق برنامه زمان‌بندی شده پیش می‌رویم. ان‌شاءالله تا پایان فصل ما به همه تعهدات خود در قبال بازیکنان و کادر فنی عمل خواهیم کرد.»
اگرچه مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از مذاکره با مهدی رحمتی و ۳ مربی دیگر خبر داد اما گفته می‌شود مذاکرات اصلی با فراز کمالوند در حال انجام است. ظاهراً کمالوند این بار هم با وعده آوردن اسپانسر با مسئولان باشگاه خوزستانی وارد مذاکره شده که باید دید این بار می‌تواند موفق باشد یا نه. تا الان مذاکرات خوب پیش رفته و می‌توان گفت کمالوند از رحمتی و دیگر گزینه‌ها جلو زده و بعید نیست به زودی قراردادش را با نفت مسجدسلیمان امضا کند. البته اگر این بار هم مشکل خاصی به وجود نیاید و سرمربی آخرین تیم لیگ برتری برای فصل بیست و یکم مشخص شود.

Page Generated in 0.0055 sec