printlogo


کد خبر: 235351تاریخ: 1400/7/3 00:00
مصاحبه

مبعلی: روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر می‌شویم
تیم فولاد خوزستان دومین اردوی پیش‌فصل خود را در تهران برپا کرده و این اردو تا امروز ادامه خواهد داشت. ایمان مبعلی مربی فولاد درباره اردوی دوم تدارکاتی تیم در تهران می‌گوید: «اردوی خوبی در تهران آغاز کرده‌ایم و هدف اصلی ما شناخت بیشتر از توانایی بازیکنان و همچنین شناخت بیشتر بازیکنان از تفکرات سرمربی و کادرفنی بود تا بتوانیم رابطه خوب و متقابلی را شروع کنیم. سیستم بازی و خواست سرمربی نسبت به قبل تغییراتی داشته و همین امر و هماهنگی هم نیاز به گذشت زمان دارد. البته این را هم باید بگویم که چند بازیکن ما در همین اردوی تهران اضافه شده‌اند و فرصت کمی برای هماهنگی داشته‌اند و قطعاً روز به روز بهتر از قبل می‌شویم و تیم در حال پیشرفت است. سه بازی دوستانه خوب در این اردو برگزار کردیم و ما در این بازی‌ها به دنبال کسب نتیجه نبودیم، با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات سعی کردیم فرصت به جوانان بدهیم تا توانایی‌های خود را در زمین نشان بدهند. سعی کردیم از این بازی‌های تدارکاتی بهترین استفاده را در جهت قدرتمندتر شدن تیم کنیم و فکر می‌کنم تا اینجا هم همینگونه بوده است. البته این را باید بگوییم که در این بازی‌های دوستانه واقعاً بدشانس بوده‌ایم، در سه بازی اخیر سه پنالتی از دست داده‌ و موقعیت‌های بسیار زیادی را خلق کرده‌ایم که یا به تیرک دروازه حریفان خوردند و یا با درخشش دروازه‌بان حریف و بی‌دقتی مهاجمان ما از دست رفتند.»
 
 
نورافکن: سپاهان را برای لیگ قهرمانان خوب بستیم
امید نورافکن مدافع چپ ملی‌پوش سپاهان می‌گوید تمام تلاشش را برای نشان دادن توانایی‌هایش به کادر فنی تیم ملی و همبازی‌هایش انجام می‌دهد. نورافکن در رابطه با اردوی سپاهان در تهران که دو هفته به طول انجامید و خروجی آن توضیح می‌دهد: «تمرینات پرفشار بود؛ مخصوصاً برای من. دو هفته با تیم ملی بودم و دو هفته هم با تیم باشگاهی بودم.  تقریباً یک ماه شد. مطمئنم امسال سپاهان شرایط بهتری نسبت به سال گذشته خواهد داشت؛ کما اینکه سپاهان سال گذشته هم خیلی خوب بازی می‌کرد و شرایط خیلی خوبی داشت، ولی تلاش ما بر این است که بهتر از سال قبل کار کنیم.» مدافع چپ سپاهان در مورد اینکه انتظارات بعد از بازی در تیم ملی از او بالا رفته، ادامه می‌دهد: «تیم را برای لیگ قهرمانان آسیا خوب بسته‌ایم و خوب تمرین می‌کنیم. هدف‌گذاری ما برای این مسابقات است. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.» نورافکن با اشاره به حضور در تیم ملی می‌گوید: «تلاشم این است که آمادگی خودم را به کادر فنی و همبازی‌هایم نشان بدهم. از آن طرف هم دوست دارم بتوانم بهترین عملکردم را در تیم ملی داشته باشم.»
 
 
رجبی: نویدکیا موافق جدایی‌ام بود
داود رجبی مدافع چپ سپاهان در مورد بحث جدایی‌اش از این تیم می‌گوید: «واقعیت این است که من دوست دارم در فصل آینده در تیمی بازی کنم که برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت شانس زیادی داشته باشم. من با باشگاه و کادر فنی صحبت کردم که مدتی پیش به من گفتند قرار است شایان مصلح از تیم جدا شود، ولی بحث من جدایی مصلح یا امید نورافکن نیست. به هر حال امید نورافکن بازیکن تیم ملی است و در حالی که یک سال به جام جهانی باقی مانده، طبیعتاً این بازیکن موقعیت خاصی در سپاهان دارد و باید فیکس بازی کند. من مشکلی از این بابت ندارم، ولی خودم دوست دارم به تیمی بروم که شانس خوبی برای بازی کردن داشته باشم، حتی به مسئولان باشگاه گفتم رضایتم را بدهید که من جدا شوم ولی فصل آینده که برگشتم قرارداد سفید امضا کنم، اما مخالفت کردند. من با آقای نویدکیا هم صحبت کردم که ایشان در نهایت با جدایی من موافقت کردند ولی نمی‌دانم چرا هیأت مدیره مخالفت کرد. می‌خواهم در تیمی بازی کنم که شرایط بازی کردن داشته باشم تا بتوانم کیفیت فنی خودم را بالاتر ببرم و اگر به سپاهان برگشتم بیشتر به این تیم کمک کنم.»

 


Page Generated in 0.0045 sec