printlogo


کد خبر: 235349تاریخ: 1400/7/3 00:00
اینتر – آتالانتا؛ ساعت 19:30
آغاز هفته سخت

 اینتر، قهرمان فصل پیش سری آ، در دیداری دشوار میزبان آتالانتا خواهد بود.
قبل از دربی لومباردی، که در فصل‌های اخیر دیداری مهم شده است، هر دو تیم اینتر و آتالانتا در بازی‌های قبلی خود پیروز شدند. اینتر مقابل فیورنتینا عقب افتاد اما توانست بازی را برگرداند و پیروز شود و آتالانتا هم ساسولو را برد. آنها در 24 بازی پیاپی در سری آ گل زده‌اند و به رکورد باشگاه در فصل 50-1949 رسیده‌اند.
اینتر پس از این دیدار در لیگ قهرمانان به مصاف شاختار دونتسک می‌رود، تیمی که در فصل گذشته این مسابقات، در 180 دقیقه دروازه‌اش را برابر اینتر بسته نگه داشت.
آتالانتا در دو فصل گذشته نتایج خوبی گرفته‌ اما اینتر در هر دو فصل برابر آتالانتا شکستی را تجربه نکرده است. آخرین باری که آتالانتا با سفری کوتاه به میلان رفت تا با اینتر بازی کند، با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و اینتر با آن نتیجه گامی بلند در راه قهرمانی برداشت.
روبین گوسنس در دیدارهای اخیر آتالانتا خوش درخشیده است. این بازیکن آلمانی می‌خواهد مانند فصل 21-2020 باشد، که در آن آمار گل زده و پاس گل خود را دو رقمی کرد.
عملکرد این بال چپ مقابل اینتر حیاتی خواهد بود، چرا که اینتر در کناره‌ها قدرتمندانه ظاهر می‌شود. تقابل او با دنزل دامفرایس جذاب خواهد بود.
لوییس موریل، گل‌زن برتر فصل گذشته آتالانتا همچنان غایب است و در نبود او، آتالانتا نمی‌تواند مانند گذشته قدرتمندانه رقیبان را از پیش رو بردارد اما آنها هفته حساسی پیش رو دارند و امیدوارند که نتایج خوبی بگیرند. آتالانتا پس از دیدار با اینتر، در عرض چهار روز میزبان یانگ بویز و میلان است و جیان‌پیرو گاسپرینی می‌داند که عملکرد تیمش در این فصل ممکن است بستگی زیادی به نتایج تیم او در این سه بازی داشته باشد.
اینتر هم دیدارهای فشرده‌ای پیش رو دارد و الکسیس سانچس هم برگشته است. با این حال، به نظر می‌رسد که دوباره، لائوتارو مارتینس و ادین ژکو در خط حمله بازی کنند. خواکین کوریا، دیگر گزینه تهاجمی اینتر مصدوم است و شاید به این بازی نرسد. نیکولو بارلا هم از مصدومیت رهایی یافته اما آرتورو ویدال و استفانو سنسی همچنان غایب هستند. اینتر با سیستم 2-5-3 بازی خواهد کرد و ایوان پریشیچ در پست بال چپ با فدریکو دی‌مارکو رقابت می‌کند.
لوییس موریل و هانس هاته‌بوئر، دو بازیکن کلیدی آتالانتا، همچنان غایب هستند اما گاسپرینی مصدوم دیگری ندارد. به این ترتیب، دووان زاپاتا در خط حمله در غیاب هموطنش، موریل، بازی خواهد کرد. داویده زاپاکاستا یا خواکیم مهله هم جای هاته‌بوئر در پست بال دفاعی راست را می‌گیرند.
 
ترکیب احتمالی: 
اینتر: هاندانوویچ؛ اشکرینیار، ده‌فرای، باستونی؛ دارمیان، بارلا، بروزوویچ، چالهان‌اوغلو، پریشیچ؛ مارتینس، ژکو.
آتالانتا: موسو؛ تولوی، دمیرال، جیمسیتی؛ زاپاکاستا، دی‌رون، فرویلر، گوسنس؛ پسینا، ایلیچیچ؛ زاپاتا.

 


Page Generated in 0.0061 sec