printlogo


کد خبر: 235348تاریخ: 1400/7/3 00:00
رئال مادرید- ویارئال، ساعت 22:30
ترمز نکن، گاز بده!

رئال مادرید در بازی خانگی امشب برابر ویارئال به دنبال رسیدن به ششمین برد متوالی در رقابت‌های مختلف است. سفیدها با پنج پیروزی و یک تساوی در شش بازی اول‌شان در لیگ در صدر جدول قرار دارند در حالی که ویارئال با هفت امتیاز از پنج بازی در رده دوازدهم است.
شروع رئال مادرید در فصل 2022-2021 عالی بوده، غول پایتخت اسپانیا با رکورد 16 امتیاز تیم اول جدول هستند و کارشان در لیگ قهرمانان را نیز با پیروزی یک بر صفر در زمین اینترمیلان شروع کرده‌اند که روی کاغذ سخت‌ترین بازی این تیم در مرحله گروهی محسوب می‌شود.
تیم کارلو آنچلوتی پنج برد پیاپی داشته که چهارتایش در لیگ بوده. این تیم هفته گذشته در برنابئو 6 بر یک مایورکا را در هم کوبید که مارکو آسنسیو هت‌تریک درخشانی داشت. رئال تنها دو امتیاز از اتلتیکومادرید رده دومی بیشتر دارد اما هفت امتیاز از بارسلونا پیش است هرچند غول کاتالان دو بازی کمتر انجام داده و با وجود برخی نتایج و بازی‌های ناامیدکننده هنوز در لیگ باخت نداشته و در رده هفتم قرار دارد.
رئال سه‌شنبه هم در خانه میزبان شریف تیراسپول است و قبل از تعطیلات بازی‌های ملی در زمین اسپانیول بازی دارد. رئال فصل قبل در بازی خانگی برابر ویارئال به پیروزی 2 بر یک رسید اما در چهار تا از هفت بازی آخرش در لیگ با این تیم مساوی کرده است.
تیم میهمان با پیروزی 4 بر یک چهارشنبه شب برابر الچه روحیه خوبی به دست آورده بخصوص که این نخستین بردش در این فصل بوده. در واقع تیم اونای امری قبل از پیروزی درخشان بر الچه، چهار بازی اول خود در لالیگا را برابر گرانادا، اسپانیول، اتلتیکو مادرید و مایورکا مساوی کرده بود.
ویارئال که در فینال فصل قبل لیگ اروپا منچستریونایتد را برد و به عنوان پنجمین تیم اسپانیایی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، در نخستین بازی خود در مرحله گروهی در خانه برابر آتالانتا 2-2مساوی کرده و چهارشنبه این هفته در اولدترافورد بازی سختی برابر منچستریونایتد دارد.
تیمی که فصل قبل را در رده هفتم لالیگا به پایان رسانده به اندازه کافی قدرتمند است که از یک فصل خوب دیگر لذت ببرد اما زیردریایی زرد بیش از سه سال و نیم است که در لیگ نتوانسته رئال مادرید را شکست دهد.
 
ناچو! مراقب پینو باش
ویارئال تنها در دو بازی این فصل گل زده، در تساوی 2-2 با اتلتیکومادرید و برد مقابل الچه. از این شش گل، یرمی پینو روی چهار گل اثر مستقیم گذاشته، چهارشنبه یک گل زد و یک پاس گل داد و مقابل اتلتیکو دو پاس گل داد. این را هم باید در نظر گرفت که در همه بازی‌های ویارئال نبوده و اصلاً مقابل اسپانیول بازی نکرد. این آمار نشان می‌دهد رئال باید توجه ویژه‌ای به این بازیکن داشته باشد که هنوز 19 سالش نشده. او در سمت ناچو بازی می‌کند و مدافع چندپسته رئال مادرید کار سختی برابرش خواهد داشت.
 
اخبار تیمی
رئال مادرید یک بار دیگر دنی کارواخال، فرلان مندی، گرت بیل و دنی سبایوس را در اختیار ندارد و بعید است تونی کروس و مارسلو هم برای این بازی آماده شوند. هت‌تریک آسنسیو احتمالاً یک بار دیگر به او فرصت حضور در ترکیب اصلی در خط میانی را می‌دهد اما نسبت به بازی چهارشنبه تغییراتی محتمل است از جمله اینکه کاسمیرو و لوکا مودریچ به ترکیب اصلی بازگردند.
ادن آزار هم که مقابل مایورکا 90 دقیقه روی نیمکت بود، مدعی بازی است اما رودریگو شانس بیشتری برای بازی در کنار کریم بنزما و وینیسیوس جونیور در خط حمله دارد. بحران مصدومیت رئال مادرید در دفاع جلوزن به معنای آن است که میگل گوتیرس در سمت چپ ادامه می‌دهد و ناچو که توان بازی در چند پست را دارد، در دفاع راست به کار گرفته می‌شود.
جرارد مورنو، دنی رابا و ساموئل چوکووئزه بازی با الچه را از دست دادند و احتمالاً هیچ‌کدام به این بازی هم نرسند. در نتیجه پاکو آلکاسر رهبری خط حمله را به عهده دارد و یرمی پینو و آرنوت گرونفلد او را حمایت می‌کنند. مانو تریگرس هم همراه با دنی پارخو و اتین کاپوئه خط میانی تیم را تشکیل می‌دهند.
آلفونسو پدراسا در نیمه بازی چهارشنبه مجبور به ترک زمین شد و جانشین او در آن بازی، پرویس استوپینان می‌تواند از ابتدای بازی امشب در برنابئو در میدان باشد.
 
‌ترکیب احتمالی
رئال مادرید: کورتوآ؛ ناچو، میلیتائو، آلابا، گوتیرس؛ آسنسیو، کاسمیرو، مودریچ؛ وینیسیوس، بنزما، رودریگو
ویارئال: آسنخو؛ گاسپار، ماندی، تورس، استوپینان؛ پارخو، کاپوئه، تریگرس؛ گرونفلد، آلکاسر، پینو
 

 


Page Generated in 0.0052 sec