printlogo


کد خبر: 235332تاریخ: 1400/7/3 00:00
طنزیم
گرفتی ما را آقای رشیدی؟

هومن جعفری

 پس از اینکه اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری انتخابات فدراسیون ایران را تأیید نکرد، محمود رشیدی رئیس فدراسیون استعفا داد! رشیدی گفت: «اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری(UCI) به انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران ایراداتی را وارد کرد مبنی بر اینکه دولت در این انتخابات دخالت کرده است. آنها اعلام کردند به همین دلیل انتخابات فدراسیون را به رسمیت نمی‌شناسند. اتحادیه جهانی به دنبال این مسأله بحث بررسی انتخابات فدراسیون ایران را به همراه مشکلات کشور مکزیک در دستور کار جلسه روز چهارم مهرماه خود در بلژیک قرار داده بود. البته بحث تعلیق ما در کمیته اخلاق این فدراسیون مطرح می‌شد و ربطی به این نشست نداشت اما چون آنها از پاسخ‌های ما قانع نشده بودند، بنده به دلیل پیشگیری از تصمیمات آتی اتحادیه جهانی، خودم استعفا دادم. تقریباً یک هفته‌ای می‌شود که استعفایم را به وزارت ورزش تحویل داده‌ام و چند روز قبل هم به دیدار وزیر ورزش رفتم تا این استعفا را قبول کنند. درنهایت با قبول این استعفا از سوی وزارت ورزش، آن را برای اتحادیه جهانی ارسال کردیم.»
برای اولین بار در ایران یکی پیدا شده که برای نفع بردن مجموعه خود یا دست‌کم ضرر نکردن مجموعه خودش استعفا دهد! باورتان می‌شود؟ فقط یک نگاه به مددی در استقلال بیندازید تا متوجه شوید که جنس اوریجینال مدیر ایرانی، منافع ملی و شرکت را نمی‌شناسد و با چسب به صندلی می‌چسبد! این وسط این آقای محمودی حاضر شده رئیس نباشد اما فدراسیون ضرر نکند!
گرفتی ما را آقای محمودی؟
(ایران ورزشی: البته شاید هم آقای جعفری ما را گرفته که ستونش را با نام محمود رشیدی آغاز کرده و در پایان به نام خانوادگی محمودی تغییر داده)
 

Page Generated in 0.0054 sec